onsdag den 10. oktober 2012

اخ که من دوست دارم سرم را به دیوار بکوبم از این همه منطق

رهبر جمهوری اسلامی ایران که به خراسان شمالی سفر کرده است روز چهارشنبه 10 – 10 – 2012 در سخنرانی در شهر بجنورد گفت:" امروز دشمنان در رادیوها و هم زمان برخی در داخل کشور با آنها مساله تحریم را بزرگ می کنند. تحریم مربوط به امروز و دیروز نیست. از اوایل انقلاب تحریم بوده و آن را تشدید کردند که اثر نکرد بار دیگر آن را تشدید کردند اما اینها هم اثر نخواهد داشت."
اخ که من دوست دارم سرم را به دیوار بکوبم از این همه منطق


کشورهای مخالف برنامه اتمی ایران طی دو سال گذشته تحریم های بین المللی را به دلیل خودداری ایران از توقف این برنامه افزایش داده اند اما رهبر جمهوری اسلامی ایران این اقدام را به " انرژی اتمی" مرتبط ندانست.
او گفت:" :" آمریکا و دولتهای اروپایی تحریم را به انرژی هسته ای مرتبط کرده اند در حالی که دروغ می گویند."


در تهران در اعتراض به سقوط ارزش ریال در برابر ارزهای خارجی و همچنین تورم شدید هزاران نفر تظاهرات کردند اما آیت الله خامنه ای آنها را افرادی معرفی کرد که به آتش زدن سطل های زباله پرداختند.
او گفت:" وقتی عده ای دو سه ساعتی در خیابان چند سطل زباله را آتش زدند، دشمنان ابراز خوشحالی کردند که شلوغ شد."
البته ایشان منظورشان از سطل اشغال همان مسئولین اشغالی بود که کار را به اینجا رسانده اند دلار ۶ تومان زمان رژیم قبلی به ۳۴۰۰ تومان رسید

رهبر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد این کشور از بحران جاری عبور خواهد کرد و مخالفان برنامه اتمی را " عصبانی" خواهد کرد.
عبور از بحران اتمی مشکل نیست ولی عصبانی کردن مردم دنیا که به خرد این حاکمان شک دارند کسری بس آسان تر می باشد فقط کافی است که رئیس جمهور منسوب ایشان دهانشان را باز کنند و حرفی بزنند
وی افزود:" حالا امروز وانمود می کنند که اگر ملت ایران از انرژی هسته‌ ای صرف‌نظر کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود، آنها دروغ می‌گویند. از روی بغض و کینه‌ای که دارند، علیه ملت ایران تصمیم می‌گیرند تحریم‌هایی اعمال کنند که همه عقلا و همه انسان‌های با انصاف عالم آن را غیرمنطقی می دانند."
اخ که ما هم منطق می دانیم چیست
آیت الله خامنه ای تحریم های اعمال شده علیه ایران را " وحشیانه " خواند و گفت:" در واقع این یک اقدام وحشیانه و جنگ با یک ملت است. اما در این جنگ هم به توفیق و فضل الهی نیز مغلوب ملت ایران خواهند شد."
بله این پیروزی حتما برای مردم نگون بخت اسیر دست شماها دارای دستاوردهای زیاد و غنایم جنگی بسیاری می باشد ؟
او در بخش دیگری از اظهارات خود کشورهای غربی را داری مشکلات اقتصادی بیشتر معرفی کرد و تاکید کرد آنها به دلیل این مسائل رو به " اضمحلال" هستند.
ولی خودشان و جهانیان خبر ندارند
وی خطاب به کشورهای غربی گفت:"وضع ما بدتر است یا وضع شما؟ اکنون نزدیک به یک سال است در خیابان های عمده اروپایی شب و روز تظاهرات برپا است؛ مشکل شما به مراتب پیچیده‌تر از مشکلات ما است. اقتصاد شما قفل است آن وقت از ضعیف بودن اقتصاد ایران خوشحالی می کنید؟ شما بدبخت و رو به رکود و اضمحلال هستید. جمهوری اسلامی ایران با این
 
مشکلات اندک از پا در نمی‌آید. مشکلات اصلی امروز گریبان خود آمریکا و غربی‌ها را گرفته است
 
صلح و سعادت و رفاه مملکت ما روز به روز بیشتر می شود کشور هایی مثل سوئیس و ژاپن و دانمارک و آلمان ...در فقر و دیکتاتوری و نبود آزادی و اختلاس های ۳۰۰. میلیاردی دست و پا می زنند بگو امین

Ingen kommentarer: