mandag den 3. december 2012

مژگان جمشیدی، مدیر مسئول سبزپرس برای پاسخگویی در مورد اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به دادگاه رفت

بعدازظهر امروز – 13 آذر 1391 – مژگان جمشیدی، مدیر مسئول سبزپرس برای پاسخگویی در مورد اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به دادگاه رفت. ظاهراً این شکایت از سوی اداره محیط زیست دماوند و در پی انتشار خبری صورت گرفته که در طی آن، احتمال باردار بودن پلنگ به قتل رسیده در دماوند مطرح شده است. بنده اگر جای دکتر فاضل یا آقای مقدسی بودم، پیش از آن که کارمندان و ادارات زیر دستم، اقدام به طرح چنین شکایتی بر علیه شناخته‌شده‌‌ترین خبرنگار محیط زیستی ایران کنند، می‌کوشیدم تا چنانچه اشتباهی در درج خبر رخ داده، تذکر داده و یا با درج یک جوابیه، موضوع را پیگیری کنم، نه این که حرف آخر را اول بزنم و تمام!
به راستی این همه آستانه‌ی اندک تعامل و مدارای سازمان حفاظت محیط زیست با معدود فعالان متخصص باقیمانده در حوزه رسانه، بسیار ناامیدکننده است؛ چرا که به هر حال، انتظار این است که همه‌ی ما در یک جبهه قرار داشته و برای تحکیم پیوند خود در برابر طبیعت ستیزان، یکدیگر را سزاوارانه‌تر تحمل کنیم؛ نه این که به کوچک‌ترین بهانه‌ای بر علیه هم شمشیر بکشیم.
بعدازظهر امروز – 13 آذر 1391 – مژگان جمشیدی، مدیر مسئول سبزپرس برای پاسخگویی در مورد اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به دادگاه رفت. ظاهراً این شکایت از سوی...

اداره محیط زیست دماوند و در پی انتشار خبری صورت گرفته که در طی آن، احتمال باردار بودن پلنگ به قتل رسیده در دماوند مطرح شده است. بنده اگر جای دکتر فاضل یا آقای مقدسی بودم، پیش از آن که کارمندان و ادارات زیر دستم، اقدام به طرح چنین شکایتی بر علیه شناخته‌شده‌‌ترین خبرنگار محیط زیستی ایران کنند، می‌کوشیدم تا چنانچه اشتباهی در درج خبر رخ داده، تذکر داده و یا با درج یک جوابیه، موضوع را پیگیری کنم، نه این که حرف آخر را اول بزنم و تمام!
به راستی این همه آستانه‌ی اندک تعامل و مدارای سازمان حفاظت محیط زیست با معدود فعالان متخصص باقیمانده در حوزه رسانه، بسیار ناامیدکننده است؛ چرا که به هر حال، انتظار این است که همه‌ی ما در یک جبهه قرار داشته و برای تحکیم پیوند خود در برابر طبیعت ستیزان، یکدیگر را سزاوارانه‌تر تحمل کنیم؛ نه این که به کوچک‌ترین بهانه‌ای بر علیه هم شمشیر بکشیم



Ingen kommentarer: