onsdag den 4. september 2013

ای یکی هم بیاید به ما حمله کند

ای یکی هم بیاید به ما حمله کند
 این معنی این بیانیه مجلس می باشد . در حالی که کم کم کشور های بیشتری به جمع موافقان جنگ علیه بشر اسد و رژیم سوریه می پیوندند یک بر دیگر مجلس خواب آلود ایران پشت کسانی قرار گرفت که  محکوم به نابودی می باشد از قذافی گرفته تا صدام و چاوز و بن علی  همه درسی نشد برای این نمایندگان درس دیپلماسی نخوانده . هر  چه در این چند ساله به  سر ما آمد از همین ندانم کاری ها بود کاش دهان می بستند و هیچ نمی گفتند که چون سعدی  گفت : رد تا سخن نگفته باشد عیب و  هنرش نهفته باشد
در اين بيانيه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
ملت شريف ايران اسلامي! پيامبر عظيم الشان حضرت محمد(ص) خطاب به ما فرموده است: هر مسلمي، صداي كسي را كه از او طلب كمك مي‌كند بشنود ولي به ياري‌اش نشتابد مسلمان نيست.

اصل 154 قانون اساسي نيز برهمين اساس تصريح مي‌كند كه جمهوري اسلامي در عين خودداري كامل از هرگونه دخالت در امور داخلي ملت‌هاي ديگر از مبارزه حق‌طلبانه مستضعفين در مقابل مستكبرين در هر نقطه از جهان حمايت مي‌كند.

همچنين براساس اصل 110 قانون اساسي، تعيين سياست‌هاي كلي نظام جمهوري اسلامي ايران برعهده رهبري معظم انقلاب است و امروز حمايت از خط مقدم مقاومت سوريه نه تنها براساس مباني محكم اعتقادي است بلكه وظيفه ديني هر مسلمان است كه براساس اصول قانون اساسي اين مهم وظيفه ملي است كه بارها مورد تاييد و تاكيد رهبر معظم انقلاب نيز قرار گرفته است.

اكنون چه كسي است كه صداي مسلمانان سوريه كه به دست آدمخواران وحشي تكفيري هر روز قتل عام مي‌شوند را بشود و بي‌تفاوت بماند؟ چه كسي است كه خبر دريده شدن شكم زنان بيگناه حامله در سوريه را تنها به جرم علوي بودن بشنود و آسان از كنارش بگذرد؟ چه كسي است كه واقعه خوردن جگر حمزه‌هاي زمان را در رسانه‌ها ببيند ولي به فرياد نيايد؟ چه كسي است كه تصاوير سوزاندن مسلمانان در سوريه را به دست تكفيري‌هاي خالي از عقل را ببيند و دم فرو بندد؟ چه كسي است كه تيرباران مسلماناني را كه به ياري مردم سوريه رفتنه‌اند را توسط عده‌اي خشك‌مغز وهابي مسلك ببيند ولي مهر سكوت بر لب بزند؟ چه كسي است كه از نبش قبور اصحاب خوشنام رسول خدا(ص) به دست سلفي‌هاي بي‌دين قلبش در فشار قرار نگيرد؟ چه كسي است كه از دين واقعه دلخراش بمباران شيميايي سردشت و حلبچه به دست صدام در سال‌هاي دور و امروز بمباران مردم در سوريه به دست معارضين مورد حمايت غرب را ببيند و بتواند آرام بگيرد؟ تعجب و صد تعجب از كساني است كه در اين مقطع تاريخي كه آمريكا و غرب در حمايت از رژيم صهيونيستي غاصب در فكر برانداختن مقاومت مردم خاورميانه هستند دشمن شادي مي‌كنند و تكميل بهانه آن‌ها براي جنگ ثمره ديگري ندارد.

اكنون ما نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي ضمن حمايت خود از خط مقدم مقاومت در سوريه به صراحت اعلام مي‌كنيم كه با تمام وجود از مواضع ولي امر مسلمين و اميد مستضعفان جهان حمايت مي‌كنيم و در صورت اراده نظام در كنار برادران سوري خود براي مقاومت با خط كفر و ظلم حاضر به جانفشاني هستيم تا به آمريكاي جهانخوار و سركردگان آن و رژيم صهيونيستي اعلام مي‌كنيم كه ملت‌هاي مظلوم جهان كه سال‌ها در انتظار پاك كردن خط ظلم و ستم مستكبران هستند و حمله شما به سوريه سرآغاز اين فروپاشي خواهد بود.


Ingen kommentarer: