onsdag den 10. april 2013

طنز دیدار معاون رئیس جمهور از مناطق زلزله زده

معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه ظهر چهارشنبه به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی وارد بوشهر شدند.
معاون رئیس جمهور امروز از قول رییس جمهور مردمی ایران فرمود
 
مردم بوشهر نگران خرابی های به با ر آمده نباشند .ما بودجه های کلانی را به اقوام و فامیل خودمان و دیگر آقا زاده ها دادیم پس حتما اباد می شود.
ما بوشهر را دوباره اباد می کنیم همانطور که مملکت را در این چند سال اباد کردیم . هم آنطور که خرمشهر . و اهواز و آبادان و دیگر شهر های جنگ زده را اباد کردیم همانطور که مناطق زلزله زده دیگر مثل بم و آذربایجان تا گلستان کردیم اینها که هنوز در چادر میخوابند یا وجود ندارند و یا اصلا دوست دارند در چادر و خرابه بخوابند وگرنه ما بودجه های کلانی را به اقوام و فامیل خودمان و دیگر آقا زاده ها دادیم پس حتما اباد شده و شما نمی بینید .
شما مردم خوش شانسی هستید که در چادر و کپر زندگی می کنید ببینید این آقا زاده ها که در کاخ های سر به فلک کشیده زندگی می کنند چه می کشند هر شب از ترس زلزله مجبورند به الواطی و خوشگذرانی بروند که اگر خدای نکرده زلزله آمد آسیبی به آنها نرساند . بی خود نیست که گشت ارشاد و نیرو های ویژه کاری به کارشان ندارد آنها می دانند که بیچاره این آقا زاده ها و دستاندر کاران دولت چه قدر در عذابند .
تازه اینها که چزی نیست ما کانا د ا و اندونزی و مالزی و دبی .... را هم اباد کرده ایم نه مثل شلمچه و سر پل ذهآب بلکه به سبک غربی, آنجا نمی شود چادر زد . کاخ ساختیم و اقوام را به این مناطق فرستادیم تا کمی از مردم قم برای این کفار تعریف کنند .
بهر حال ما مجلس نشین ها و قدرت نشین های تهران و قم و مشهد هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم تا بودجه کلانی را به اسم شما از درآمد بالا بکشیم . در مقابل کلی شعار و حرف به شما تحویل می دهیم و قول می دهیم که وعده و وعید های تو خالی را با شما ارزان حساب کنیم و تا ان زمان چند روزه خوان و نماز میت خوان از حوزه می فرستیم تا حواسشان به شما باشد و اگر بیوه ای چیزی بی خانمان شده فورا ان را صیغه کند تا آرش آسمان نلرزد . به امید آنکه انرژی هسته ای ما روز به روز بیشتر شود . معاون محترم رئیس جمهور معروف ایران
در صورت کپی کردن مطلب لطفا با ذکر منبع صورت گیرد مهربانان 

Ingen kommentarer: