mandag den 29. april 2013

حسین هدایتی میلیاردر روی صحنه فوتبال ایران بازداشت شد

 
به اعداد این خبر توجه کنید و پولهای جابه جا شده در ایران  به برکت ارتباطات پی ببرید این همان پول هایی است که اکنون مردم به خاطرش  در خیا بان ها میخوابند، بیکار و شرمنده زن و بچه هایشان هستند کودکانشان بر سر هر چهار راهی دست نیاز پیش مردم دراز می کنند ....و قرار بود سر سفره مردم بیاید و یا برق و آب را مجانی کند .
ناگفته نماند ایشان ماهی کوچکی از این دریای پر از نهنگ و کوسه می باشد . که هرگز نمی از آنها برده نمی شود و اگر برده شود فوری دستور می اید که تمامش کنید و اینقد ان را کش ندهید

 
حسین هدایتی، یکی از بدهکاران بانکی امروز در رابطه با پرونده زمینی که ٣۰ میلیارد تومان ارزش دارد، بازداشت شد. ، هدایتی که پیش از این باشگاه استیل آذین تهران را خریداری کرده و با وجود ده ها میلیارد تومان هزینه، این باشگاه از لیگ برتر سقوط کرده بود، سال گذشته نیز در رابطه با بدهی های خود یک شب را در بازداشتگاه سپری کرده بود.
پرونده جدید حسین هدایتی با فروختن یک زمین در شمال تهران به قیمت ۵ میلیارد تومان در چند سال قبل تشکیل شده است که هدایتی با وجود فروش زمین، آن را به رهن بانک درآورده و بابتش وام دریافت کرده است.
گفته می شود ارزش این زمین در حال حاضر بیش از ٣۰ میلیارد تومان است، اما هدایتی از واگذاری آن به مالک جدید زمین به دلیل بدهی بانکی خودداری می کند.
گزارشهای متعددی درباره حسین هدایتی و نحوه ثروتمند شدن وی منتشرشد که در آن به روابط نزدیک هدایتی با منصور ارضی و سعید حدادیان، دو تن از مداحان مشهور تهرانی و همچنین تعدادی از هنرپیشگان سینما و چهره های سیاسی اشاره شده بود.



Ingen kommentarer: