fredag den 14. juni 2013

همه چیز برای به دور دوم کشیدن انتخابات آماده است

همه چیز برای به دور دوم کشیدن انتخابات آماده است گویا هنوز مردم رای نریخته اند ولی سناریوی دور دوم و حضور پور هر در حال شکل گرفتن است شکل این تاتر نشان می دهد که دراماتیک است و باید در نهایت با اختلاف کم مار از جابه جادو بیرون بیاید . من پیشگو نیستم ولی خواندن دست این مارگیر های وطنی پس از ٣٠ سال دیگر خیلی سخت نیست . هیچ یک از کاندیداها خود سخنی بر مزاق مردم به دهان نراندند و هم چون اسب آرام وانمود به سواری دادن کردند ولی حتم دارم بخش اصلی این نمیشه امروز اجرا نخواهد شد و دنباله ان سرنوشت ساز وانمود خواهد شد . هر سناریو نویس خرفتی می داند که این پیشباز از انتخابات وداع خوبی به همراه نخواهد دآشت .
اسامی فقط توانست چند خط کوتاه در رسانه ها ایجاد کند . تبلیغ انتخاباتی بیش از دها هزار نتوانست به خیابان بیاورد که در مقابله با آمار انتخابات قبلی بدرد نمایش تلوزیونی هم نخورد و لاریجانی نتوانست از ان برای دست گرمی استفاده کند و حال هم سکوت قبل از توفان است و دور دوم گویا رقم خواهد خورد تا تصاویر ویرایشی شرکت مردم به شکلی توجیه شود .
نظاره گر بودن کارگردان هم از همین امر دارد . بهر حال صندلی خود را از دست ندهید و بنشینید وه به این نمایش کمدی دراماتیک توجه کنید


Ingen kommentarer: