fredag den 16. december 2011

چرا باید سایه قفس بالای سر شیران ایران باشد


از همان روزی که حکومت چیان پیوستن مردم را به اولین تظاهرات خیابانی آنان دید می دانسته این خطری است که همه منافعش را به باد میدهد ،

برای همین هم هر دانشجویی و یا تشکلی ،نویسندهای ،شاعری،روشنفکری وبلاک نویسی..... دهان به آزادی خواهی باز کرد وی را راهی وهشت هده زندان و تعهد کتبی اخراج زندان تعلیقی و در بیشتر مورد بلاتکلیفی بعد از باز جویی برای مدت طولانی نمودند .

البته آنهایی که غضب خداوندان روی زمین بیشتر شامل حالشان شد به مرگ درد آور تری مثل تکه تکه شدن در منزل و پرتاب به دره کشتن تدریجی در زندان ....مبتلا گشتند .

خانواده های که افراد آنان این مصائب را تجربه نمودند دائم در ترس و هراس و ارعاب قرار گرفتند و در تقرینا همه موارد به آنها تلقین شد که اگر شکایتی کنید و یا دستگیری را عنوان کنید جان عزیزتان در خطر خواهد بود .

جنبش مردم موسوم به جنبش سبز همه گیر تر بود برای همین هم بزرگ تر های نظام که که تا حالا در تاریکی کنترل را به دست داشتند مجبور شدند تا خود در روی صحنه بیایند و آبرو و استخوان های ابا و اجداد خود را گرو بگذارند تا زمان بخرند که دستگاه ضرب و زور بتواند کار خود را بهتر انجام دهد ،

به نمایش گذاشتن حیوانات درنده خود در خیابانها و برپا گردن چوبه دار در معابر شهر ها بریدن دست و پا بیرون آوردن چشم سنگسار ....همه در راه سنگین کردن سایه خفقان بر سر تمامی شهروندان در کار است

این ها همه به همراه برنامه های خط دار شبانه روزی رسانه های دولتی آشکار و پنهان توانستند این سایه قفس را بر سر تمامی شیران ایران بیاندازند وبفهمانند که این همان اش کشک خاله است که برایشان هر روزه طبخ خواهد شد

این همان مدلی بود که در کشور های روسیه و چین ...و دیگر دیکتاتوری های ایدولوژیک خوب جواب داده بود ،بی ثباتی اقتصادی اجتماعی و نبود امنیت اجتماعی هم فاکتور هایی است که سایه این قفس را سنگین تر و مشهود تر می نماید .

البته شیران در قفس گرفتار میشوند وگاهی از بین میروند ولی این بیشه هرگز بی شیر نخواهد ماند کم کم جوجه های در لانه بزرگ می شوند هر چند که از شیران  در قفس بیشتر به نمایش بگذارند بیزاری از قفس و قفس سازان در جامعه بیشتر خواهد شد .

اینجا صدای پوتین های ظالمان از رستن شقایق ها رسا تر است جوانه ها بسیارند ولی داس ها شبانه روزی در کارند . اوراق آلوده تاریخ در حال وق خوردن است و تنها یک راه وجود دارد و ان هم کم کردن این سایه کثیف و پلید از سر خود و دیگر شیران این بیشه می باشد و یا ایستادن و تماشا کردن به پوسیدن و نابود شدن نسل شرزه شیران آریا دشت ایران .

Ingen kommentarer: