søndag den 18. december 2011

شهر مقدس قم کتابی با نام «احادیثی در مورد بوسه»

- از ابن عباس نقل شده است كه رسول اكرم هميشه و بسيار فاطمه عليها السّلام را مى‏بوسيد، تا آن جا كه عايشه از پيامبر پرسيد: چرا فاطمه را اين قدر مى‏بوسى؟
فرمود: در آن شبى كه جبرئيل مرا به آسمان برد و به بهشت وارد نمود، از ميوه‏هاى بهشتى غذايم داد، اثر آن ميوه‏ها اين شد كه نطفه وجود فاطمه منعقد گرديد .با همبستر شدن با خديجه وى به وجود فاطمه باردار گرديد! از آن پس هر زمان به آن ميوه‏ها اشتياق پيدا مى‏كنم، فاطمه را مى‏بوسم .گويى بوى معطّر آن ميوه‏ها را از عطر وجود فاطمه استشمام مى‏كنم.(2)
در ادامه به چند نکته مهم توجه جدي کنيد :
1-اين که هر روايتي در هر کتابي ذکر شده ،دليل بر صحيح بودن آن روايت نيست . گاه هدف نويسنده نقل روايات صحيح نيست، بلکه روايات مرتبط را را جمع آوري کرده است و اهل فن بايد جداسازي را انجام دهند .
2-فرض بر اين بگيريم که روايات موجود در هر کتابي که به آن دسترسي پيدا کرديد صحيح باشد، بايد در نقل آن حساس باشيم ،يعني مقتضاي حال و شرائط و جو حاکم بايد بررسي شود تا سوء ظن به دين ايجاد نشود ،مثلا نقل احاديث ويژه خانم ها توسط آقايان در بين خانم ها بايد با رعايت و دقّت بيش تري صورت گيرد.
پس:

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

انگولک : در باره بهتره هیچی نگویم فقط بخوانید و خود قضاوت کنید و ارشاد شوید

در صفحه 29 این کتاب به نقل از حذیفه حدیثی آورده که در آن تلاش شده ثابت کند پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هر شب پیش از خواب حضرت زهرا سلام الله علیها را می بوسید.
چندی پیش یکی از انتشارات شهر مقدس قم کتابی با نام «احادیثی در مورد بوسه» منتشرکرده است.

به گزارش از شیعه آنلاین در صفحه 29 این کتاب به نقل از حذیفه حدیثی آورده که در آن تلاش شده ثابت کند پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هر شب پیش از خواب حضرت زهرا سلام الله علیها را می بوسید.

قابل ذکر است عکس انتخاب شده برای جلد این کتاب، تصویر دو مرغ عشق است که در حال بوسیدن یکدیگر هستند.

Ingen kommentarer: