torsdag den 15. december 2011

ما برای مجلس نهم فقط نیاز به سرباز ولایت داریم


(این به این معنی است که : همین که هست انتخابات چیه مردم چه کاره اند این لوس بازی ها چیه از همون برو بچه های بسیج و سپاه بریزید  اینجا تا مشکلات مملکت را خودشان ماست مالی کنند نشد با چند تا موتور سوار و نقاب  درش را تخته می کنیم)
<> <><><><><>
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه باید در انتخابات مجلس نهم سابقه نمایندگان فعلی را بررسی کنیم ، گفت: ما نیاز به سرباز ولایت داریم و این امری بسیار مهم و ضروری است.
به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس روز پنجشنبه در گردهمایی بصیرت عاشورایی جمعیت آبادگران جوان با بیان اینکه امروز دشمنان مردم ایران نگران توسعه علم و فناوری نیستند افزود: آنها از خیمه اباعبدالله الحسین در این کشور می ترسند چرا که بمب اتم ما در ایران خیمه امام حسین (ع) است ضمن آنکه آنها این موضوع را به صراحت اعلام کرده اند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه سخنانش به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: این انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین جهت باید در معرفی و انتخاب نامزدها دقیق بود. ما در مجلس نیاز به سرباز ولایت داریم .
وی افزود: بعضی مواقع مطالبی مطرح می شود و این مطالب را به برخی از مدیران و چهره های شاخص نسبت می دهند که این اصلا به صلاح نیست. مهمترین شاخصه باید فرمایش مقام معظم رهبری باشد البته در خط ولایت بودن کار سختی است.
نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: در این دوره از انتخابات مردم باید سابقه نمایندگان فعلی را به خوبی مورد بررسی قرار دهند چرا که کرسی مجلس کرسی نظام محسوب می شود. همچنین انتقاداتی به عملکرد برخی از نمایندگان وارد است . نمایندگانی پیدا می شوند که تاکنون در صحن خانه ملت اظهارنظر نکرده اند و این اصلا خوب نیست.
نقوی حسینی در پایان سخنانش با بیان اینکه باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم افزود: تهمت زدن، وعده دروغ دادن اصلا به صلاح نیست و کاندیداها نباید وعده های دروغ به مردم بدهند باید صادق باشیم و تمامی موارد را صادقانه با مردم مطرح کنیم

Ingen kommentarer: