søndag den 18. december 2011

امسال حداقل ۸ هزارمیلیارد تومان تخلف بودجه‌ای دولت ثبت خواهد شد

انگولک : یکی به من بگه این عدد چندتا  صفر داره این صفر ها همون صفر هایی است که روزی با دو عدد ان جلوی یک (۱۰۰) از بند عباس با اتوبوس به مشهد مسافرت کرد .

دولت این کسری بودجه را ازمیراث پدری تامین میکند یا این سفر های استانی به زودی تبدیل می شود به گدایی استانی و حالا باید به وعده وعید های بعضی ها مردم جامع عمل به پوشانند .

من که فکر میکنم که در موقع استفاده بودجه  دولت صفر بی معنا بوده و برای همین هم قبض گاز و تفن و برق مردم دارای چند صفر اضافی شد در پارسال .شما خودتان پیدا کنید پرتقال فروش را

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با اشاره به بودجه سال ۹۰ گفت: امسال هم مجلس مشکل را حل می‌کند و بودجه یک دوازدهم تصویب خواهد شد.

ثروتی با بیان اینکه اجرای قول‌ها و وعده‌های دولت در سفرهای استانی ۱۰۰سال طول می‌کشد در تایید این ادعا گفت: هم اکنون که در نهمین ماه سال قرار داریم فقط ۲۸درصد از بودجه های عمرانی سال ابلاغ شده است.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی، ضمن پیش‌بینی اینکه امسال حداقل ۸ هزارمیلیارد تومان تخلف بودجه‌ای دولت ثبت خواهد شد درباره رشد بودجه عمرانی در سال ۹۰ گفت: رشد، اقدامی صوری بود که از سوی دولت انجام شد و با دقت نظر مجلس از رقمی که دولت در لایحه آورده بود کمتر هم کردیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ضمن یادآوری اینکه بودجه عمرانی سال ۸۹ از ۱۵ اسفند به بعد ابلاغ شده بود درباره تحقق درآمدهای دولت از محل مالیات، فروش شرکت‌ها و... ابراز ترددی کرد و گفت: در دو گزارش دولت به کمیسون‌های مجلس از تحقق ۲۰ و ۲۵ درصدی درآمد دولت از محل مالیات گزارش شده است.

وی ضمن انتقاد از برخی رفتارهای دولت گفت: اینکه گفته شود دو میلیون شغل ایجاد کرده‌ایم ولی کاری انجام نشود صحیح نیست.

ثروتی درباره موضع مجلس در برابر اقدامات دولت و رعایت نکردن قوانین هم تاکید کرد: مجلس برخوردی پدرانه با دولت دارد.

کد مطلب : 141460

Ingen kommentarer: