mandag den 19. december 2011

مطهری : مجلس به شعبه ای از دفتر رهبری تبدیل شده است

 
انگولک :
 بابا این را مردم از همان روزی که شورای نگهبان و خبرگان به صندوق خانه رهبری تبدیل شد فهمیدند ، آخه قوربون جدت مگه کسی هم از این صندوق خانه میتواند بگذرد بدون اینکه وابسته به محور قدرت باشد ، نکنه راست راستی شما فکر می کنید آنجا خدایی نکرده مجلس مردم ایران است . نه بابا اینقدر هم شما مردم را گاگول فرض نمی کنید فقط چون حالا کمی سهم شما کم آمده از مردم و مجلس واین جور چیز ها میگوید و این هم تازه نیست .
ازاین چیزها مردم ما بسیار دیدند انقدر آمدند گفتن ما شما را آقای خودتان می کنیم پول نفت سر سفره هاتان می آوریم گفتند با ۷۰ درصد رای شما ملت ایران را سراسر سبزه و گل می کنیم ای بابا شما که پدر مرحوم تان خود از طراحان این بساط بودند باید راه و رسم این بازی را خوب بلد باشید . اینجا یکی رهبر و چوپان و قیم همه مردم می باشد شما هم بهتر است جو گیر نشوید تا انتخابات بعدی وقت بسیار است تازه کسی قرار نیست رای بدهد، اصلا لازم نیست کسی رای بدهد، مهندسین با کفایت انتخابات از همین حالا رای هارا شمرده اند ،خیالتان راحت راحت باشد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه دانشجویی که در آن برخی نمایندگان را "شعبان بی‌مخ" خطاب کرده بود، گفت: این افراد باید از من تشکر کنند که چنین جلسه‌ای را آرام و کنترل کردم ولی در پرسش و پاسخ یک حرفی زده شده که نباید آن را بزرگ کرد.
به گزارش مشرق، علی مطهری درباره انتقاد برخی نمایندگان نسبت به بکارگیری الفاظ ناشایست برای معرفی نمایندگان، گفت: به عقیده من توهینی به کسی نشده چون من از کسی اسم نیاوردم.
وی افزود: منظور من دو نفر بودند که حقیقتاً هم در مجلس هستند؛ البته در آن جلسه به من گفتند اسم بیاور ولی من از کسی اسم نیاوردم.
مطهری با بیان اینکه واقعیت نیز بر حضور این افراد در مجلس دلالت می‌کند، ادامه داد: وقتی کسی می‌خواهد گزارش کمیته حقیقت‌یاب کوی دانشگاه را بخواند و عده‌ای از نمایندگان می‌آیند بلندگوی وی را می‌گیرند؛ خوب این قبیل کارها، شبیه حرکت‌های شعبان بی‌مخ است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جو جلسه دانشجویی که در آن به سخنرانی پرداخته بود اشاره کرد و اظهار داشت: شما باید جو آن جلسه را نیز در نظر بگیرید؛ من در آن جلسه در میان مخالفین و موافقین سخنرانی می‌کردم و شاید اگر من نبودم آنها به خیابان می‌ریختند و آشوب و درگیری به پا می‌کردند.
وی با بیان اینکه بنده سعی کردم فضا را آرام کنم، اضافه کرد: این افراد باید از من تشکر کنند که چنین جلسه‌ای را آرام و کنترل کردم ولی در پرسش و پاسخ یک حرفی زده شده که نباید آن را بزرگ کرد.
روز گذشته در واکنش به انتقادات مطهری، ستار هدایت خواه که ازمعترضان به گزارش مجلس درباره حمله به کوی دانشگاه درحوادث پس ازانتخابات بود خبر داد که برخی ازنمایندگان قصد شکایت ازمطهری به دلیل سخنانش دردانشگاه تهران را دارند.
وی که دلیل این شکایت را نسبت‌های ناروا ذکرکرده خود نسبت های ناروایی به مطهری زد و گفت: مطهری به خاطر عدم تقید به مبانی اخلاقی اسلام و عدم تقوا در عرصه سیاسی همیشه نسبت های این چنینی را به افراد داده است.
فرزند آیت الله مطهری معتقد است مجلس به شعبه ای از دفتر رهبری تبدیل شده است

Ingen kommentarer: