fredag den 23. december 2011

مراسم سوگواری هیئت های عزاداری مهدهای کودک یزد برگزار شد

<> <>
یزد - خبرگزاری مهر: به مناسبت ایام ماه محرم، مراسم سوگواری هیئت های عزاداری کودکان مهدهای کودک استان یزد برگزار شد.
انگولک :
از اینگونه اخبار نمی شود بی اعتنا گذشت این همان نسل کشی واقعی می باشد با کودکان معصوم چه می کنید این حقوق گم شده کودکان را چه کسی پاسداری می کند این چنین رفتاری با نونهالان ،آینده سازان مملکت به کجا می انجامد . باید نه بحال امام حسین که به حال این مملکت و آینده نسل آینده ان گریست . البته این همان روشی است که با ان به آرزوی دیرین این آقایان جامه عمل می پوشند .و دیگر از مردم آگاه و با اندیشه و فرهنگ چیزی باقی نخواهد ماند و ۷۰ میلیون بسیجی برای شما ساخته خواهد شد .

این همان جایی است که آسیب های اجتماعی شروع می شود بی خود دنبال نگردید این تخمی است که خود می کارید و پدر مادر ها از ان باید بترسند . بابا ما ۲۰ سالم من بود از این نمایش وحشت می کردیم حالا فکر کنید در درون این کودکان چه می گذرد بی خود نیست که ما اینهمه طلبه (مفتخوار)هر ساله به جهان تحویل میدهیم . ای کاش برای ثانیه ای وجدانتان بیدار می شد ؟


به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم با حضور امام جمعه، استاندار، فرماندار یزد، معاون پشتیبانی بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استانی در مهد قرآن کوثر النبی برگزار شد.
در این مراسم سوگواری حدود 300 نفر از کودکان مهدهای تحت نظارت بهزیستی در قالب هیئت های عزاداری با سینه زنی، زنجیرزنی و نوحه خوانی شور و حالی کودکانه به این مراسم بخشیدند.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم تعمیق مفهوم عاشوار و کربلا در ذهن کودکان است.
محمدحسین رحیمی نسب افزود: هیئت عزاداران علی اصغر ویژه مهدهای کودک بهزیستی در استان یزد تشکیل شده است که امروز هشت هیئت به عزاداری و سوگواری می پردازند.
وی عنوان کرد: با تشکیل این هیئت های عزاداری، کودکان با مراسم عزاداری سالار شهیدان بیشتر آشنا می شوند و این آیین به نسل آینده منتقل می شود
تهران:۱۲:۱۴ , ۱۳۹۰/۱۰/۰۲

Ingen kommentarer: