mandag den 5. december 2011

عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه گفت: من به محبت سيد حسن نصرالله به خدا تقرب مي‌جويم و اميدوارم اين حب سبب نجات من در روز قيامت باشد

باید به ایشان مدال داد چون طبق گفته این آیتالله و علامه  از فردا سید نصرالله می تواند مردم ایران را رهبری کند .
البته شاید ایشان منظورشان از روز قیامت فردای آزادی ایران باشد که کاملا درست فرمودن چون مگر در زیر ولایت ایشان رستگاری برای این آقایان یافت شود .
امید وارم همگی رستگار شوند و به هر چه زود تر به این قیامت و این نجات برسند !


علامه مصباح یزدی :(به گزارش سرویس دین و اندیشه بی باک، رئيس مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني (ره) در ديدار با گروهي از حزب‌الله لبنان، )
من به محبت سيد حسن نصرالله به خدا تقرب مي‌جويم و اميدوارم اين حب سبب نجات من در روز قيامت باشد. وي دليل اين محبت را تبعيت کامل ايشان از ولايت فقيه دانست و گفت: کسي که اين صفت را داشته باشد در ولايت ائمه فاني مي‌شود. اين سلسله ولايت، يعني ولايت خدا در درجه اول، ولايت پيامبر(ص) در درجه دوم،‌ ولايت ائمه عليهم‌السلام در درجه سوم، ولايت نائب امام در اين عصر و ولايت ولي‌اش سيد حسن نصرالله بر همه ما واجب است.
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه گفت: من به محبت سيد حسن نصرالله به خدا تقرب مي‌جويم و اميدوارم اين حب سبب نجات من در روز قيامت باشد.

وي دليل اين محبت را تبعيت کامل ايشان از ولايت فقيه و مقام معظم رهبري دانست و گفت: کسي که اين صفت را داشته باشد در ولايت ائمه فاني مي‌شود. اين سلسله ولايت، يعني ولايت خدا در درجه اول، ولايت پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله در درجه دوم،‌ ولايت ائمه عليهم‌السلام در درجه سوم، ولايت نائب امام در اين عصر (حضرت امام خامنه‌اي ادام‌الله‌ظله) و ولايت ولي‌اش سيد حسن نصرالله بر همه ما واجب است.

Ingen kommentarer: