søndag den 8. juli 2012

دلیل گند زدن های پرسنل وزارت خانه های ایران توضییح داده شد

از ۴۰۰۰ نفر پرسنل وزارت خارجه ۴۵۰۰ نفر ان بسیجی و جانباز هستند

حسن قشقاوی معاون پارلمانی و کنسولگری وزارت خارجه درگفت و گوهایی رسوایی اخلاقی دیپلمات ایرانی را سناریو‌های مشخص و نخ‌نما علیه مسئولین و سربازان خط مقدم دستگاه دیپلماسی خواند.
قشقاوی همچنین گفت:از مجموع چهار هزار پرسنل موجود، ۲۸۰۰ نفر بسیجی عادی ۱۷۰۰ نفر بسیجی فعال هستند.
وی در گفتگو با خبر آنلاین با اشاره به ترکیب وزارت امور خارجه گفت:از مجموع چهار هزار پرسنل موجود در وزارت خارجه اعم از رسمی و غیر رسمی ۶۷ نفر فرزند مستقیم شهید، ۴۷۹ نفر جانباز و در مجموع ۱۴۰۰ نفر ایثار گر می‌باشند. ۸۰ درصد از این ایثار‌گران دارای تحصیلات دانشگاهی از مقطع لیسانس به بالاتر هستند، بنابراین براساس آمار موجود، وزارت خارجه به خاطر گزینش قوی و نظارت و ارزشیابی همه‌جانبه اولین دستگاه اجرایی از لحاظ کثرت اعضای بسیجی می‌باشد. از مجموع چهار هزار پرسنل موجود، ۲۸۰۰ نفر بسیجی عادی ۱۷۰۰ نفر بسیجی فعال هستند.
قشقاوی گفت:بنابراین نیمی از دیپلمات‌های ما ایثارگر و بسیجی تحصیلکرده هستند. از مجموع پرسنل این وزارتخانه، ۱۰۶ نفر دارای مدرک دکترا، ۸۷۷ نفر کارشناس ارشد و ۱۳۳۴ نفر دارای مدرک کارشناسی می‌باشند. یعنی مجموعه ۲۳۱۷ نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی می‌باشند. بنابراین وزارت خارجه ایثارگرترین، بسیجی‌ترین و تحصیلکرده‌ترین کادر را در کشور نسبت به کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارا است.
معاون پارلمانی و کنسولگری وزارت خارجه گفت:مجموع پرسنل پناهنده شده وزارت خارجه ظرف ۳۲ سال و در ۴۰ هزار نفر مأموریت، فقط به ۱۰ می‌رسد

Ingen kommentarer: