torsdag den 5. juli 2012

دعوا بر سر لحاف ملا, چین و کره


دبیر کل اتاق تهران از زیان بیش از دو هزار شرکت کره‌ای در نتیجه همراهی با تحریم‌های غرب خبر داد و گفت: کره‌ای‌ها نگرانند که چین بازار این کشور را در ایران تصاحب كرده است.  

 دبير كل اتاق بازرگاني تهران از ورود يك هيات تجاري كره‌اي به تهران خبر داد.

پس از همراهي سئول با تحريم‌هاي اتحاديه اروپا و آمريكا مبني بر قطع خريد نفت ايران، تهران از تحريم ورود كالاهاي كره‌اي به ايران خبر داد و همين امر موجبات نگراني تجار كره‌اي را فراهم كرد. تا جايي كه روز دوشنبه يك هيات كره‌اي براي رفع نگراني‌ها براي از دست دادن بازار ايران، وارد تهران شد تا با مذاكراتي كه در اين روزها با اتاق بازرگاني و بخش خصوصي كشور داشته باشد، اين مشكل را تا حد امكان به حداقل برساند. ايران با فروش 4هزار ميليارد تومان لوازم خانگي كره، يكي از بهترين بازارهاي اين كشور به شمار مي‌رود و تهديد ايران براي خروج كالاهاي كره‌اي دغدغه بزرگي براي بخش خصوصي آن كشور ايجاد كرده است.

در اين رابطه دبیر کل اتاق تهران از زیان بیش از دو هزار شرکت کره‌ای در نتیجه همراهی با تحریم‌های غرب خبر داد و گفت: کره‌ای‌ها نگرانند که چین بازار این کشور را در ایران تصاحب  كرده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن : باید دست کمک به سوی مردم و بخش خصوصی دراز کرد، چرا که سابقه تاریخی این موضوع نشان می دهد که هرگاه از مردم کمک گرفته شده است، امور به بهترین شکل اجرا شده است.

وی اظهار داشت: اگر میان مردم و دولت، الفت برقرار شود، مشکلات بدون شک برطرف خواهد شد
مهربانان : کاروان سالار با دزدان قافله در این ملک همراه است و امروز کم کم یاد مردم افتادند این الفت وجود داشت اگر دولت از مردم بود پس فعلا دنبال ملتی بگردید که این دولت از ان وی باشد . 

Ingen kommentarer: