mandag den 6. august 2012

به سر و سینه زنجیر بزنندسحری و افطاری پیاز و اشکنه نوش جان کنند

درخواست آیت‌الله وحیدخراسانی از مردم براي راه‌اندازي دسته‌های عزاداری در 21 رمضان
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ -
آیت‌الله وحید خراسانی با بیان این‌كه «مردم باید قدر این نعمت و فرصت را بدانند» افزود: مردم اگر با زبان روزه بیرون آمده و برای فرق شكافته امیرالمومنین(ع) بر سر و سینه بزنند، امیدوار باشند كه در وقت مردن، خاتم انبیاء (ص) سرهای آنان را به زانو خواهد گرفت
73-26.jpg
البته این ایت الله از حضرات مرغ و بوقلمون خور دعوت نفرمودند که به خیابان بیایند و به سر و سینه زنجیر بزنند. بلکه از آنهایی که باید سحری و افطاری پیاز و اشکنه نوش جان کنند خواست که به حال خود در خیابان بگریند و بر سر و سینه بزنند و خوب محکم هم بزنند چون آزادی که ندارند امکانات و رفاه هم ندارند از هر خانواده هم حداقل یکنفر در زندان است و کمتر خانوادهای پیدا می شود که را در راه رسیدن این آقایان به مرغ و بوقلمون فرزندی را از دست نداده باشد. با این تفسیر من هم معتقدم بغیر از این صدها هزار باند حکومتی بقیه مردم باید به خیابان بیایند و بر سر و سینه خود بکوبند شاید کمکی شد
برای سرزمینی که هوایش پر از خاک و خاکش پر از زباله شد با آمدن این حاکمان باید گریست و بر سر و سینه کوبید   
 
 
 
 
آیت‌الله وحید خراسانی از ملت ایران و همه شیعیان جهان دعوت كرد تا در روز 21 رمضان، یكپارچه سیاه‌پوش شده، بر سر و سینه زده و دسته‌های عزاداری راه بیاندازند.
مردم باید با راه‌اندازی هیات‌ها، به یاد فرق شكافته آن حضرت بر سر و سینه‌زنان به عزاداری بپردازند.
آیت‌الله وحید خراسانی با بیان این‌كه «مردم باید قدر این نعمت و فرصت را بدانند» افزود: مردم اگر با زبان روزه بیرون آمده و برای فرق شكافته امیرالمومنین(ع) بر سر و سینه بزنند، امیدوار باشند كه در وقت مردن، خاتم انبیاء (ص) سرهای آنان را به زانو خواهد گرفت.

آیت‌الله وحید خراسانی گفت: اگر بشریت ارزش سر و سینه زدن برای امیرالمومنین(ع) را بفهمد، در این روز سكوت نكرده و در خانه نمی‌ماند.

Ingen kommentarer: