onsdag den 22. august 2012

حتی یک نفر هم از صدا و سیما ناراضی نبود

شبکه اول سیما، با حضور در میان مردم به نظرسنجی در مورد برنامه های تلویزیون درماه مبارک رمضان پرداخت.

نکته جالب اینکه همه افرادی که صداوسیما نظرات آنان را پخش کرد ، از برنامه های صداوسیما به بهترین نحو ممکن تقدیر و تشکر می کردند و حتی یک نفر نبود که انتقادی را متوجه این سازمان کند.

یکی از این افراد گفت: برنامه های صداوسیما در طول ماه مبارک فوق العاده بود.

فرد دیگری گفت: صداوسیما مانند خونی در رگهای ماست ، چون اطلاع رسانی دقیق و به موقعی دارد.

یکی دیگر از این افراد گفت: اگر نظرسنجی صورت بگیرد، 99 درصد مردم ایران از صداوسیما رضایت کامل دارند.

این در حالی است که برنامه های تلویزیون اعم از سریال ها، گفت و گو ها، و بالاخص ماجرای پوشش اخبار زلزله آذربایجان، انتقادات بسیاری را متوجه این سازمان کرده بود.
 
دیکتاتور ها خرفت هم هستند . چون برنامه پخش شده از نظر سنجی صدا و سیمای آقای ضرغامی و شرکا نشان داد که ۷۰ میلیون مردم ایران از برنامه های صدا و سیما . و مخصوصا از پخش اخبار سوریه و لبنان بجای خبر زلزله زده گان آذر بایجان رضایت کامل دارند . البته همانگونه که در ویدئوی روز قدس پارسال می بینیم روش نظر سنجی کاملا با دیگربرنامه های  جمهوری اسلامی مطابقت دارد. مثلا انتخابات آزاد- نداشتن زندانی سیاسی - نداشتن همجنسباز در ایران - آزادی بیان و مطبوعات و فرمایشی نبودن مجلس و انتخابات ریاست جمهوری .... خلاصه ایشان نشان داد که مردم ایران یکپارچه عاشق صدا و سیما هستند، و این ماهواره های بالای پشت بام ها برای فرار از دیدن لات آلات تلوزیون فرمایشی ایشان نیست. فقط مد روز است و برای قشنگی روی پشت بام ها نصب شده اند و ایشان و بسیجی های ایشان هم با هلیکوپتر و جرثقیل برای تمرین بدنی این ماهواره ها را از پشت بام خانه مردم می دزدند

Ingen kommentarer: