onsdag den 21. november 2012

خامنه ای فیتیله طرح سوال از رئیس جمهور را پایین کشید

      

در حالی که نمایندگان مجلس خود را آماده طرح سئوال از محمود احمدی نژاد می کردند، علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی خواستار توقف این طرح شد.
ایشان البته و صد البته در امور کشوری دخالت نمی کند و طلبه ای بیش نیست و جان بیماری دارد که در راه انقلاب گذارده است فقط از خیمه شب بازی خیلی خوششان می اید چه کار کنند دوست دارند با عروسک ها از پشت پرده بازی کنند همین
 
مهر بانان
در حالی که نمایندگان مجلس خود را آماده طرح سئوال از محمود احمدی نژاد می کردند، علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی خواستار توقف این طرح شد.
  آقای خامنه‌ای صبح امروز (چهارشنبه، یکم آذر) در جمع گروهی از بسیجیان گفت: طرح سوال از رییس‌جمهور تا اینجا کار مثبتی بود، هم نشان‌دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است اما ادامه این کار آن چیزی است که دشمن می‌خواهد.
او افزود: از نمایندگان محترم تقاضا می‌کنیم از اینجا به بعد ادامه ندهند.
در واکنش به این سخنان خامنه‌ای، علی لاریجانی رئیس مجلس در نامه‌ای سرگشاده تاکید کرد: اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین مایه افتخار نمایندگان مجلس است.
به گزارش وب‌سایت خانه ملت، آقای لاریجانی در نامه خود نوشته است: نظرات حکیمانه جنابعالی برای امت اسلامی راهگشا می باشد، از جمله در مورد سوال از رئیس جمهور که عده ای از نمایندگان مجلس پیگیر آن بودند، ضمن درستی اقدام سوال کنندگان، امر فرمودید که این اقدام همین جا متوقف گردد. قطعا نظر ولی امر مسلمین که اشراف بر همه مصالح مسلمین دارند، برای جامعه اسلامی قرین سعادت بوده و اطاعت از اوامر حضرتعالی فریضه و مایه افتخار اینجانب و نمایندگان مجلس می باشد.
قرار بود محمود احمدی‌نژاد در مجلس حاضر شود تا به سوال نمایندگان درباره ارز و برخی سیاست‌های دولت پاسخ دهد.
منبع: ایسنا و خانه ملت

Ingen kommentarer: