onsdag den 15. maj 2013

که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا در کربلا بوده

فارس،روح‌ الله احمدزاده‌ کرمانی
در این دولت برخی‌ها می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره ‌کنند و همین امر انحراف است. انحراف از همین نقطه آغاز می‌شود که برخی‌‌ها خواب می‌بینند و بعد می‌گویند خواب‌ ما حجت است. برفرض خواب شما برای شما حجت باشد. برای من که نیست. چه کسی گفته با خواب و جادو می‌توانید کشور را اداره کنید و انحراف همین است."

احمد‌زاده گفت: "هر دفعه می‌گویند از آسمان برای ما خبر رسید. حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند. اینگونه کشور را اداره می‌کنند! اگر شما کشف شهودی داری، برای خودت است و حق نداری این نظر را در اداره کشور دخالت دهی. خواب و کشف شهودهای شما که برای ما حجت نیست. اگر بیان این مطالب حجت تکفیر شما نباشد، حتماً حجتی برای رد صلاحیت‌ شما هست."

معاون سابق احمدی نژاد از هاشمی رفسنجانی نیز به شدت انتقاد کرد و گفت: "امروز آقایی با ۸۰ سال سن آمده و کاندیدا شده است. یادشان رفته در گذشته چه کارهایی کردند. امروز میانگین سنی کشور جوان بوده و حدود ۳۵ سال است. اما این آقایی که ۴۵ سال از میانگین سنی کشور بزرگ‌تر است، می‌خواهد رئیس‌جمهور شود."

Ingen kommentarer: