mandag den 7. maj 2012

یک معلم سبزواری از سوی گروهی از جوانان مورد ضرب وشتم قرار گرفت

در حالی که فرمانده ناجا از امن ترین سال جمهوری اسلامی خبر می دهد، در اتفاقی دلخراش، یک معلم سبزواری از سوی گروهی از جوانان مورد ضرب وشتم قرار گرفت و به شدت مجروح...

مهربانان : ما به این بسنده نمی کنیم زندگی معنوی شما را هم درست می کنیم (البته در اینجا درست می کنیم معانی دیگری دارد
 این را ما نگفتیم هرکه گفت خودش بیاید و جواب گو باشد 

در حالی که فرمانده ناجا از امن ترین سال جمهوری اسلامی خبر می دهد، در اتفاقی دلخراش، یک معلم سبزواری از سوی گروهی از جوانان مورد ضرب وشتم قرار گرفت و به شدت مجروح شد.
حسین ساجدی، معلم مجروح، در ارتباط با این حادثه اظهار داشت: این اتفاق، در هنرستان کشاورزی ولیعصر رباط سرپوش سبزوار رخ داد.
هنرستان شبانه روزی کشاورزی ولی عصر سبزوار دارای ۴ هزار و ۶۰۰ متر مربع مساحت است و حدود ۱۸۵ هنرآموز از شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و همچنین دهستان های نجم آباد، زیدآباد و هاشم آباد در این هنرستان مشغول تحصیل اند.
وی درباره علت این حادثه گفت: من مشاور این دبیرستان هستم و برای رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و همچنین مشاوره، به دبیرستان رفته بودم که مشاهده کردم چند جوان در گوشه ای از حیاط، مشغول مصرف مشروبات الکلی هستند.
ساجدی ادامه داد: ابتدا به آنها تذکر دادم که محیط دبیرستان را ترک کنند، اما آنها به کار خود ادامه دادند و زمانی که متوجه شدند دانش آموزان قصد دارند به نیروهای پلیس اطلاع دهند، به سوی من حمله ور شدند و با چاقو، زنجیر و شمشیر به جان من افتادند.
وی افزود: در پی این حادثه، از ناحیه سر و کتف و دست و پا و کمر، به شدت مجروح شدم و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم.
ساجدی با اشاره به پیگیری های نیروی انتظامی برای دستگیری ضاربان به فارس گفت: نیروی انتظامی، ظرف مدت ۴۸ ساعت، ضاربان را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داد
چکیده :

Ingen kommentarer: