lørdag den 5. maj 2012

ریاستی که باسبزی پلو گرفته شود با ید با دسر ساندیس هم به خورد مردم داده شود

چه مجلسی به شود این مجلس نهم

مهربانان  
ریاستی که باسبزی پلو گرفته شود با ید با دسر ساندیس هم به خورد مردم داده شود بزودی باید شاهد شاه کارهای بیشتری از این مجلس تعریفی بود

کفگیر نظام به ته دیگ که خورد باید سبزی پلو و قرمه سبزی برای ریاست خرج کرد چه مجلسی به شود این مجلس نهم




تلاش‌ها برای ریاست مجلس نهم شدت گرفت
سبزی پلوماهی حدادعادل به ۲۵ نماینده
در ادامه تلاش‌های غلامعلی حدادعادل برای تصدی صندلی ریاست مجلس نهم وی ۶۰ نفر از منتخبین مجلس نهم در دور اول را هفته گذشته به دفتر خود دعوت کرده است.
گروه سیاسی- قانون کسب اطلاع کرد که که در ادامه تلاش‌های غلامعلی حدادعادل برای تصدی صندلی ریاست مجلس نهم وی 60 نفر از منتخبین مجلس نهم در دور اول را هفته گذشته به دفتر خود دعوت کرده است.
به گزارش خبرنگار قانون، ظاهرا در این جلسه تنها 25 نفر از نمایندگان دعوت حدادعادل را قبول کرده و به دفتر وی رفتند که در این جلسه سه نفر به سخنرانی پرداخته‌اند که یکی از آن‌ها شخص حداد عادل بوده است.
همچنین پس از برگزاری این جلسه از سوی حدادعادل به مدعوین به عنوان نهار سبزی پلوماهی داده شده است.
لازم به ذکر است که حدادعادل که این روزها به شدت مشغول رایزنی برای ریاست مجلس نهم است پیش از این نیز با برگزاری اردوی انتخاباتی شلمچه و باغ گیلاس نیز منتخبین مجلس نهم را برای رایزنی در مورد ریاست به دور یکدیگر جمع کرده بود.
از سوی دیگر این روزها حملات گسترده‌ای از سوی برخی افراد منتسب به گروه های تندرو به علی لاریجانی که شانس بالاتری برای کسب ریاست مجلس نهم دارد صورت گرفته است که عمدتا با هدف تخریب وی بوده است.




Ingen kommentarer: