tirsdag den 29. maj 2012

تحقق وعده های احمدی نژاد برای مسکن مردم؛ آپارتمان های لوکس با آبشار و آلاچیق

 

چکیده :وعده های عمل نشده احمدی نژاد در ارائه مسکن ارزان قیمت نه تنها به کاهش قیمت ها نینجامید بلکه سیر صعودی کرایه خانه و قیمت مسکن، امید به داشتن سر پناه را نیز از مردم گرفت. به جای خانه های ویلایی هزار متری که احمدی نژاد وعده داده بود، آپارتمان های بیست و پنج متری الگوی جدید مسکن مردم شد در حالی که آپارتمان های چند صد متری در فاصله ای نه خیلی دور از این بیغوله ها هر روز خرید و فروش می شود....


در کشوری که رییس هیات دولتش سال ها وعده مسکن به مردم داده است، فاصله طبقاتی هر روز بیشتر می شود و در حالی که تعداد افراد زیر خط فقر افزایش می یابد، خانه هایی با دستگیره طلا در شمال شهر تهران خرید و فروش می شود.
در حالی که دولت احمدی نژاد با ادعای مبارزه با اشرافی گری به میدان آمد، هر روز خبر تازه ای از فاصله عمیق طبقاتی، مفاسد اقتصادی و رشد اشرافی گری به گوش می رسد.
همزمان با افزایش قیمت مسکن، مسئولان اقتصادی از منتفی شدن وام ۲۵ میلیون تومانی مسکن خبر دادند، در حالی که رسانه ها خبر از پیش فروش پنت هاوسی در تهران خبر می دهند که متری ۲۰ میلیون تومان تعیین قیمت شده است.
سیاست های اقتصادی دولت نهم و دهم و اجرای ناقص طرح هدفمندی یارانه ها نه تنها باری از دوش مردم برنداشت بلکه گرانی های روز افزون سفره کوچک آنان را کوچک تر کرد و افزایش بی رویه قیمت ها آنان را از تامین مایحتاج ضروری شان هم محروم کرد.
وعده های عمل نشده احمدی نژاد در ارائه مسکن ارزان قیمت نیز به کاهش قیمت ها نینجامید بلکه سیر صعودی کرایه خانه و قیمت مسکن، امید به داشتن سر پناه را نیز از مردم گرفت.
به جای خانه های ویلایی هزار متری که احمدی نژاد وعده داده بود، آپارتمان های بیست و پنج متری الگوی جدید مسکن مردم شد در حالی که آپارتمان های چند صد متری در فاصله ای نه خیلی دور از این بیغوله ها هر روز خرید و فروش می شود.
باشگاه خبرنگاران نوشت: آپارتمانی واقع در فرمانیه شرقی با قیمت طلایی به فروش می‌رسد. براساس این گزارش این آپارتمان ۴۴۰ متری دارای برکه، آبشار، دستگیره‌های طلا و شیرآلات لوکس و نهرهای روان می‌باشد.
براساس این گزارش قیمت هر متر این آپارتمان لوکس ۹ میلیون تومان است که در طبقات بالا به ۱۴ میلیون نیز می‌رسد.
در این مجموعه، یک واحد ۴۴۰ متری با متری ۹ میلیون ۴ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. یک واحد ۵۰۰ متری نیز واقع در خیابان فرشته دارای ۲۸۰ متر سوئیت آلاچیق مراکش و دستگیره‌های طلا متری ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین یک آپارتمان ۵۴۰ متری تک واحدی ۴ خوابه، ۴ پارکینگ دارای جاده تندرستی، سالن سینما ۲ سالن اجتماعات دارای برکه، آبشار، سالن بیلیارد متری ۱۲ میلیون به فروش می‌رسد.
عکس ها مربوط به خانه ۲۳ میلیارد تومانی است که چندی پیش در تهران به فروش رسید.
آپارتمان های لوکس در نقاط شمال تهران بیش از 4 میلیارد تومان به فروش می رسد. برای مثال در فرمانیه شرقی آپارتمان 440 متری دارای برکه، آبشار، دستگیره های طلا و شیرآلات لوکس و نهرهای روان می باشد. هر متر این آپارتمان لوکس 9 میلیون می باشد که در طبقات بالا به 14 میلیون نیز می رسد.

واحد 500 متری در خیابان فرشته دارای 280 متر سوئیت آلاچیق مراکش و دستگیره های طلا متری 8 میلیون و 500 هزارتومان به فروش می رسد.

همچنین واحد 540 متری تک واحدی 4 خوابه، 4 پارکینگ دارای جاده تندرستی، سالن سینما 2 سالن اجتماعات دارای برکه، آبشار، سالن بیلیارد متری 12 میلیون به فروش می رسد


مهربانان :یکی را دادهای صد ناز و نعمت یکی را نان جو آغشته در خون البته به انیشتین هم عقل بالا و به بعضی از سران ما مغز گنجشک  

















Ingen kommentarer: