tirsdag den 8. maj 2012

پارس خودرو: تحویل محصول بدون عیب به مشتری و تولید محصول بدون عیب دیده شده است

تحویل خودروی بدون عیب تا 3 سال آینده
معاون تضمین کیفیت پارس خودروبا دفاع از كیفیت خودروی پراید نسبت به قیمت آن بیان داشت: براساس آزمایش های استانداردسنجی انجام شده بر روی خودروی پراید كه بر روی پلت فرم ایكس 100 تولید می شود، این خودرو در آزمایش تصادف (تست کرش)، امتیاز بهتری نسبت به خودروی زانتیا كسب كرده است
مهربانان : این مطلب خبری نیازی به چاشنی طنز ندارد خودش طنز سیاهی است که دنیا باید این خبر راهمراه با بلوف های جمهوری اسلامی در ساخت موشک و انرژی هسته ای و ... هزاران تولید بومی دیگر می گوید راستی اگر ساخته باشند به کدام طرف میرود با این تکنولوژی پیشرفته که این آقا از ان داد سخن میدهد
.

معاون تضمین کیفیت پارس خودرو در نشستی خبری از برنامه پارس خودرو برای تولید و تحویل محصول بدون عیب به مشتریان خبر داد.
به گزارش گروه خودرو ، استاد رحیمی با بیان این که سال گذشته نیز توانستیم بخشی از محصولات شرکت را بدون عیب تولید کنیم، گفت: در این طرح دو موضوع تحویل محصول بدون عیب به مشتری و تولید محصول بدون عیب دیده شده است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه یک محدوده 5 ساله در نظر گرفته شده است، افزود: مهم این است که بتوانیم این طرح را در کل زنجیره تولید پیاده‌سازی کنیم.
معاون تضمین کیفیت پارس خودرو ادامه داد: گاهی ممکن است خودرویی بدون عیب تولید شود ولی تا زمان تحویل مشتری، عیوبی در آن ایجاد شود که باید در جهت رفع این مشکل تلاش کنیم.
وی بیان داشت: اجرای طرح تولید و تحویل خودروی بدون عیب به مشتریان را از دو سال پیش آغاز کردیم و امیدواریم طی سه سال آینده به طور کامل به این هدف دست یابیم.
استاد رحیمی اضافه کرد: در سال گذشته خودروهای ماكسیما ، تیانا و تندر90 پارس خودرو بدون عیب تولید و به بازار عرضه شد.
به گفته وی، شركت پارس خودرو در دوران فعالیت خود چهار بار رتبه اول در رده بندی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران را از آن خود كرده و خودروی تیانا نیز به طور دائم مقام اول را در این رده بندی داشته است.
استاد رحیمی همچنین از بهبود 7/29 درصدی وضعیت كیفی محصولات این شركت خبر داد و گفت: در این بین سایپا 131، 4/31 درصد، تندر 90 ، 6/14 درصد، مگان 3/8 درصد، ماكسیما 6/17 درصد و تیانا 7/76 درصد بهبود داشته اند.
وی همچنین در خصوص تاكید وزارت صنعت، معدن و تجارت به ارتقای كیفیت خودروهای داخلی به منظور موافقت با افزایش قیمت آنها تصریح كرد: به این منظور یكسری دستورالعمل ها در اختیار ما قرار گرفته كه باید اجرایی شود ما نیز گزارش ارتقای كیفیت محصولات خود را ماهانه ارائه می كنیم.
معاون تضمین کیفیت پارس خودرو در خصوص كیفیت خودروهای تولیدی این شركت در وضعیت تصادف گفت: براساس تست های استاندارد بین المللی نتیجه آزمایش تصادف خودروی پراید از خودروی زانتیا بهتر است.
وی با دفاع از كیفیت خودروی پراید نسبت به قیمت آن بیان داشت: براساس آزمایش های استانداردسنجی انجام شده بر روی خودروی پراید كه بر روی پلت فرم ایكس 100 تولید می شود، این خودرو در آزمایش تصادف (تست کرش)، امتیاز بهتری نسبت به خودروی زانتیا كسب كرده است.
استاد رحیمی افزود: خودروی زانتیا در این تست یك و نیم ستاره كسب كرده، در حالی كه خودروی پراید موفق به دریافت دو و نیم ستاره شده است.
وی با بیان این مطلب كه مشتری نباید انتظاری كه از خودروی ماكسیما دارد، از پراید داشته باشد، اظهار داشت: انتظارات از عملكرد یك خودرو باید متناسب با قیمت خودرو باشد، نه فراتر از آن ، در این صورت می توان گفت پراید در رده خود خودروی خوبی به شمار می آید.
معاون تضمین کیفیت پارس خودرو افزود: خودروی پراید از لحاظ عملكردی ایراداتی دارد كه باید در جهت رفع آنها تلاش كرد و می توان گفت به طور كلی این خودرو ظرف چند سال گذشته بهبود كیفیت قابل توجهی داشته است.
وی در بخش دیگری از سخنان با بیان برخی دستاوردهای شرکت پارس خودرو در سال گذشته، گفت: کسب عنوان منحصر به فرد 7 بار سه رتبه اول و 4 بار چهار رتبه اول در رنکینگ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، کسب مقام اول دائمی تیانا در رده‌بندی این شرکت و همچنین کسب دو رتبه اول در 61 درصد حضور تیانا و ماکسیما در جدول شرکت بازرسی از جمله دستاوردهای شرکت پارس خودرو است.
استاد رحیمی افزود: در سال گذشته محصولات پارس خودرو به طور میانگین 29.7 درصد بهبود کیفی داشتند که بیشترین میزان مربوط به تیانا و سایپا 131 بوده است.
وی کسب عدد 97.6 درصدی در تأیید محصولات پارس‌خودرو در تست‌های آلایندگی را از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال 90 عنوان کرد و ادامه داد: کسب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان از سبد محصولات پارس‌ خودرو نسبت به متوسط صنعت و اخذ تأییدیه COP از سازمان استاندارد از دیگر دستاوردهای پارس خودرو است.
معاون تضمین کیفیت پارس خودرو با اشاره به ایجاد آزمایشگاه مرجع رنو در شرکت پارس خودرو برای انجام آزمایش‌های مربوط به رنگ خودرو با سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیارد تومان، گفت: این مرکز به عنوان یک آزمایشگاه مرجع در منطقه مورد استفاده کشورهای روسیه و هند قرار دارد.
وی در مورد برنامه‌های پارس خودرو طی سال‌جاری نیز افزود: حفظ جایگاه سه رتبه اول برای محصولات نیسان و رنو در رده‌بندی شرکت بازرسی، کسب گواهی‌نامه سیستم مدیریت شکایت مشتری، بهبود جایگاه محصولات در رده‌بندی رضایتمندی مشتری و بهبود جایگاه محصولات در خدمات پس از فروش از جمله برنامه‌های ما در سال 91 است.
استاد رحیمی در پایان از اجرای دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا کیفیت خودروهای داخلی خبر داد و گفت: گزارش‌های مربوط به اطلاعات فنی و مهندسی تولید خودرو به صورت ماهانه به وزارت صنعت ارائه می‌شود  عصرایران

Ingen kommentarer: