onsdag den 4. april 2012

وصلت جمهوری اسلامی و سوریه و چین و روسیه مبارک باد

شکل گیری ائتلاف جدید منطقه ای با حضور ایران و سوریه
یک مقام روسی با اشاره به تلاش غرب در زمینه سرنگونی نظام سوریه تاکید کرد: برخی طرفها هم اکنون خطر استراتژیک شکل گیری ائتلاف و محورهای جدید در منطقه را درک کرده اند و در تلاش برای بر هم زدن آن هستند.
(ای بابا این مقام روسی ایول داره چه محوری را کشف کرده فکر کنم اخبار روسیه را اصلا گوش نمیده چون ماهها است اینها از وتو گرفته تا حمایت علنی تا کمک زیر جولکی همه کاری کرده تا این موی دماغ جهان را هم چنان به عنوان گاو ده من شیر خود نگه دارد چه کسی بدش می اید که یک همچین مشتری اجناس بنجول و بدرد نخور را به قیمت سرسام آور بخرد .میلیارد ها دلار خرج نیروگاه اتمی تاریخ گذشته بکند و تازه هیچوقت به راه اندازی کامل نخواهد رسید .
خلاصه این حکایت وصلت جمهوری اسلامی و سوریه و چین و روسیه مبارک باد حیف که مردم ایران را به این جشن و پی کوبی دعوت نمی کنند )
به گزارش خبرگزاری مهر، "مارات موسین" معاون کمیته روابط روسیه با مردم لیبی و سوریه در گفتگو با راشا تودی اظهار داشت: مقامات سوریه هم اکنون با تروریسم بین المللی در اراضی کشورشان مواجه هستند.
وی با اشاره به نگرانی غربیها در زمینه به خطر افتادن مصالح استراتژیک خود در منطقه افزود: معتقدم هم اکنون آنان به درکی در زمینه خطرناک بودن تشکیل ائتلافها و محورهای جدید در منطقه میان سوریه، ایران، چین، هند و روسیه رسیده اند.
این مقام روسی با تایید پشتیبانی مسکو از سوریه با اعزام کارشناسان خبره به این کشور، افزود: چین و ایران نیز باید روی این مسئله فکر کنند. بشار اسد از همپیمان استراتژیک خود که ایران است دست نکشیده و آمریکایی ها به همین دلیل در پی سرنگونی نظامش هستند

Ingen kommentarer: