tirsdag den 24. april 2012

محمد رضا علی پیام هالو :گفتم که رای من کو؟ / گف اوناهاش تو پیته


اتل و متل هردمبیل / کابل خوبه یا برزیل؟
البته برزیل برزیل
شیردونو با سیرابی / بخور و برو زیر آبی
عرق سگی با یخ خوبه / ملّق توی استخ خوبه
یه انگشت / دو انگشت / سه انگشت / چار انگشت
... بیشترشم حلاله / آخ که چقد باحاله
وکیل باشی / وزیر باشی
معاون سفیر باشی
چشماتو درویش بکن / دو دستتو پیش بکن
هرچی رسید فشار بده / هولو بگیر خیار بده
بعدش بگو ماشالا / چش نخوری ایشالا
گاو گوساله یا فینگیلی / سه چارتا بچه برزیلی
ویزای بی پاس بگیر
کاسه تو ببر ماست بگیر

اتل متل توتوله / یه آدم کوتوله
می گه به من رای بده / هر چی بگی قبوله
دموکراسی کیلو چند / همش ادا اصوله
جواب هر سوآلی / فشفشه اس و گلوله
اتل متل توتوله / کی بود می گف کوتوله؟
کوتوله های فکری / عجب ایده ی بکری
بالا رفتیم ماس بود / پایین اومدیم دوغ بود / هرچی می گف دروغ بود
آدرسو سر راس بگیر
کاسه تو ببر ماس بگیر

اتل متل آلوچه / احمد کجاس تو کوچه / چی چی می چینه؟ تربچه
تربچه های چینی / همراه سیب زمینی
همه رو چیده تو سینی / ایشالا خیر نبینی
آقا اومده / چی چی آورده؟
ساندیس و کیک / بخور و بدو
کجا میری؟ / تظاهرات / تو هم میای؟
بله که میام / چرا که نیام
اونقده برو تظاهرات / تا جونت از اونت در آد
کنگر و ریواس بگیر
کاسه تو ببر ماس بگیر

اتل و متل پت پتی / حسنی میای رای بدی؟
چی چی میدن؟ / چلو کباب
به صدای چی؟ / هاپ و هاپ و هاپ
آره که میام / چرا که نیام
ما بردیم و ما بردیم / چلوکبابو ما خوردیم
کاشکی منم رفته بودم / شناسنامه برده بودم / یه قاب پلو خورده بودم
آلبالو گیلاس بگیر
کاسه تو ببر ماس بگیر

اتل و متل قلمبه / شیشک خوبه یا دمبه؟
عبدلی پول نفتو / هپل و هپو قلمبه
همه رو درسته خورده / با ضرب و زور سمبه
اون چیه اون زیر داره / یواشکی می جنبه؟
خاک تو سرت به تو چه؟ / یا موشکه یا بمبه
انرژی هسته ای داریم / تریاک بسته ای داریم
هر چی دلت خاس بگیر
کاسه تو ببر ماس بگیر

اتل و متل شلیته / ترشی خوبه یا لیته؟
پَ چی شد انتخابات؟ / گف شده فرمالیته
گفتم که رای من کو؟ / گف اوناهاش تو پیته
قضیه اون دلارا؟ / حرفشو نزن که خیطه
هالو چقد تو خنگی / حرف حساب حالیته؟
این بامبولا نمیشه / واسه ی فاطی شلیته
گردنتو راس بگیر
کاسه تو ببر ماس بگیر

محمد رضا علی پیام هالو 


Ingen kommentarer: