onsdag den 30. november 2011

آخرين پیام هاي دريافتي از ماهواره ي اميد

زودتر به مصباح یزدی بگید بیاید
اینجا داینا سور هست
انتخابات اینجا هنوز لو نرفته
به احمدی نژاد بگید شانس داره
مواظب سوخت سردار فیروز آبادی باشید فیوز نداره
باتری اضافی بفرستید برق قطعه و وصل میشود

راستی سفارت چین و روسیه هم در تهران هست
لبنان و سوریه هم به ایران رای منفی دادند
آدرس ندارید بفرستم
جان مادرتان دیگه به سفارت آمریکا حمله نکنید
اینجا خیلی زور داره
ها یادم رفت
جان هرکه دوست دارید
موش و کرم واینها را تو ماهواره نگذارید
میترسم از این سوراخ های ان در برند خوب نیست
به سازنده من بگویید از چسب دوقولو برای چسبابدن ماهواره استفاده نکنه
چند طی هم عکس هست که با هاله نور و غیره از بالا گرفتم با پست میفرستم
در آخر هم باید بگویم هرکه شود از حال ما پرسان از .....
یک سنگ پا هم به سازنده من هدیه کنید

که هرچه گفت راست گفت


کشف یک امامزاده بین زحل و مریخ
... در پي پرتاب موفقيت آميز ماهواره اميد و دستيابي ايران به تكنولوژي فضايي ، نام كهكشان راه شيري به بزرگراه شيخ فضل الله نوري تغيير يافت
...
پنچرگیری کجاست

یه دونه کارت شارژ 2000 تومنی ایرانسل بفرستید تا بازم پیام بدم

بنزینم تموم شده کارت سوخت بفرستید

به ناهيد و زهره هشدار داده شد حجاب خود را رعايت كنند

ه زهره و ناهید خود را جمع کردن

لحظاتي قبل ماهواره اميد از ارتباط نا مشروع بين بهرام و زهره خبر داد

ماهواره اميد از مدارخارج شده است وفقط به دور سياره زهره مي چرخد واين پيام هارا ارسال ميكند؛الهي دورت بگردم،جيگر چند سالته؟

من از این بالا روی اسرائیل تف کردم.

نام سیاره بهرام و ناهید به ترتیب به ابولفضل و رقیه سادات تغیر کرد.

آزادم کنید ، من رو به علت بوق زدن بیجا و مسافر کشی بازداشت کردند

ماهواره ی هات برد منو زد

یه موجود فضایی به من گفت جعبه پرتغال

تنها مکان قابل رویت از فضا مرقد امام است
اینجا تاریکه من میترسم

تا کی من باید این بالا بگردم
امید دارم با زهره ازدواج کنم

من دستشویی دارم

از زهره خواستگاری کردم
جون مادرتون اینقدر مسخرم نکنید
ایندفعه میخوام از ناهید خواستگاری کنم

من الان تعداد زیادی زن گرفتم اینجا

 

..


Ingen kommentarer: