onsdag den 1. februar 2012

نیروهای امنیتی مانع از اجرای وصیت مرحوم آیت الله دستغیب برای نماز شدند

مهربانان : 

آنان که به همه چیز سوار هستند از همه چیز می ترسنبد درست می بینید این ها همان رهبران مذهبی از دنیا بریده هستند که امروز از تشییع جنازه هم پالکی هایشان هم میرسند . دیگر فقط زنده ها تهدید نیستند مرده ها کشته شده ها یاد بود ها تشییع جنازه ها ... همه و همه چیز بوی سیاست میدهد این و برای حفظ قدرت همه کار می توان کرد .این شخصی که از جنازها اش هم میترسند چگورا نبود بلکه پیرمرد ۷۰ ساله ای بود که فقط کلامی مخالف میل خلفای امروزی گفته بود و این مشتی است نمونه خروار چرا که در این دیار سنگ قبر و مردهها عزیز تر از جوانان و زنده گان می باشند . 

نیروهای امنیتی مانع از اجرای وصیت مرحوم آیت الله دستغیب برای نماز شدند

همبستگی نیوز _ پیکر مرحوم آیت الله سید محمدهاشم دستغیب در حالی به خاک سپرده شد که نیروهای امنیتی با جلوگیری از حضور آیت الله علی محمد دستغیب مانع اجرای وصیت وی مبنی بر اقامه ی نماز میت توسط این مرجع تقلید مقیم شیراز شدند.
مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله سید محمدهاشم دستغیب، فرزند شهید محراب، آیت‌الله دستغیب روز گذشته در فضای شدید امنیتی برگزار و وی در جوار آرامگاه پدر شهیدش در حرم سید میر محمد(ع) به خاک سپرده شد.
در این مراسم که با حضور گسترده مردم و دوستداران این خانواده خوشنام و سرشناس در شیراز برگزار شد نیروهای انتظامی و سپاه با ایجاد فضای امنیتی مانع اقامه ی نماز توسط آیت الله علی محمد دستغیب و اجرای وصیت آن مرحوم شدند.
وصیت مرحوم سیدمحمدهاشم دستغیب تاکید داشته است که آیت الله علی محمد دستغیب خواهر زاده ی شهید محراب نماز وی را بر پیکرش اقامه کند.
بر اساس این گزارش روز گذشته و در جریان مراسم تشییع فضای امنیتی شهر در محدوده ی مسجد جامع تا حرم شاهچراغ قابل مشاهده بوده است.
در همین زمینه شیرازنا نیز گزارش داد که نیرو‌های سپاه از حضور آیت الله دستغیب در این مراسم جلوگیری کردند که این مسئله با اعتراض گروهی از هواداران این مرجع تقلید روبرو شده است.
بر اساس گزارش خبرنگار کلمه، همچنین خانواده دستغیب در حال حاضر تحت فشار شدید نیروهای امنیتی برای کنسل کردن مراسم ترحیم هستند. در این باره سپاه به خانواده شهید دستغیب اعلام کرده است که اجازه برگزاری مراسم ترحیم را نخواهد داد.
آیت الله سید محمدهاشم دستغیب، فرزند شهید محراب آیت الله دستغیب پس از جریان انتخابات ریاست جمهوری و سرکوب مرد با صدور بیانیه ای حمایت خود را از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه ی تاریخی ۲۶ تیر ماه اعلام کرده بود.
در بخشی از بیانیه آمده بود: «سخنان دلسوزانه و روشنگرانه جنابعالی در نماز جمعه تهران در دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام و حقوق اساسی مردم کاملا به حق و بجا بوده و راهگشای مشکلات و گرفتاری های کنونی جامعه می باشد.
آیت الله سید محمدهاشم دستغیب روز یکشنبه در سن ۷۰ سالگی و در پی عارضه قلبی، در گذشت.
مرحوم دستغیب پس از تحصیل علوم دینی در حوزه‌های علمیه نجف و قم، با مبارزات گروه‌های انقلابی و فعالیت‌ها و روشنگری‌های پدر شهیدش همراه و به همین دلیل چند بار از سوی ماموران رژیم پهلوی بازداشت و روانه زندان شده بود.

Ingen kommentarer: