fredag den 10. februar 2012

زنان اصلاح طلب خواستار آزادی رهبران جنبش سبز و تمامی زندانیان سیاسی شدند

زنان اصلاح طلب خواستار آزادی رهبران جنبش سبز و تمامی زندانیان سیاسی شدند
  در آستانۀ ۲۵ بهمن و آغاز حصر خانگی رهبران جنبش سبز، جمعی از زنان اصلاح طلب با صدور بیانیه ای خواهان این رفع حصر غیر قانونی و همچنین آزادی تمامی زندانیان سیاسی شدند.

به گزارش نوروز، در بیاینۀ جمعی از زنان اصلاح طلب به مناسبت اولین سالگرد حبس خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، خاطرنشان شده است که "انتظار داریم هرمقام مسئولی که دستور این اقدام زشت و وقیحانه را داده حالا که بی اثر بودن این حصر بیهوده و نافرجام در وجود و گسترش اعتراضات مردم مسلمان کشورمان که نهی از منکر را برای خود وظیفه ای دینی دانسته و امر به معروف را تکلیف شرعی فرض کرده اند، و حتی غیرمسلمانانی که مطالبه حقوق انسانی و اجتماعی خود را از حاکم مسلمان خارج از دایره مسلمانی نمی دانند، بر همگان آشکار شده است، با دستور توقف آن در آستانه میلاد نبی رحمت محمد مصطفی و نیز آزادی همه زندانیان سیاسی مظلوم و بی گناه که سال ها حبس ناعادلانه برایشان موجد مخاطرات جدی بوده است، شیرینی دفع ظلم مستمر را به کام مسلمانان و همه مردم ستم ستیز و نجیب و شریف ایران بچشاند."

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر و الشفع والوتر والیل اذا یسر هل فی ذلک قسم لذی حجر؟

بهمن پنجاه و هفت برای ایران و ایرانی مبشّر نور بود و امید، از آن جا که مردم بر علیه ظلم شوریده و بنای ستم را ویران کرده و سرنوشت خویش را به دست گرفتند.
بهمن پنجاه و هفت برای ایرانیان فجری به غایت نیکو و امید بخش بود از آن رو که وعده الهی را برای مستضعفان راست انگاشته و منت او را به جان خریدند و بنای استبداد را با مشت محکم خویش در هم ریختند تا نظامی را بنا کنند در خور ایرانی پاک نهاد و مسلمان ستم ستیز و عدالت خواه و آزادی طلب. اما با گذشت تنها کمی بیش از سه دهه، ناگهان جهانیان نظاره گر استحاله ارزش های انقلابی شدند که مردمی بود و ضد دیکتاتوری و صدای پای استبداد بار دیگر و این بار مهیب تر با افتادن انقلاب جوان به دست نااهلان به گوش مردم رسید. نااهلان و نامحرمانی که از همان ابتدای پیروزی، کینه مردم انقلابی را سخت به دل داشتند. کینه مردمی که به نام خدا به هرچه ستم، «نه» گفته و بر این ایده استوار مانده بودند و حاضر نشدند بنده غیر خدا شوند و بندگی غیر خدا پذیرند!

باری هنوز مردم از زیر بار سختی های انقلاب و مرارت های جنگ تحمیلی به در نیامده و هنوز دوران سازندگی را به عصر اصلاحات و تحقق جامعه مدنی پیوند نزده بودند که به ناگاه جریان انحرافی سعید امامی با رندی و دغل کاری، بختی پلید و فالی شوم برای آنان تدارک دید و با سوار شدن بر دوش صدیق ترین خدمتگزاران و با تابلوی سراسرفریب و نیرنگ دولت امام زمانی، اورنگ همایونی فراچنگ آورد و توسن مراد سوار شده به تاخت بر میراث زرین تمدن و فرهنگ ایرانی تاخت و آئین مسلمانی را نشانه گرفت و در عمق جان دلسوختگان وطن آن چه بود، آه بود!

بعد از کودتای 88، مسند نشینان تمام تلاششان را برای به تاراج دادن ارزش های اصیل انقلاب به کار بستند و تیربدفرجام کینه را به سوی اصلاح طلبانی نشانه رفتند که رگه های انحراف را از روزهایی دور تشخیص داده دل به شعارهای میان تهی و وعده های دروغ نسپرده بودند و در مصاف نابرابر حق و باطل باز هم باطل قدرت مدار با تکیه بر پول و زور و تزویر، برنده میدان شد اما چه کسی است که نداند دست خدا بالای دست هاست و اراده او غالب بر همه خواست ها؟

بهمن 89 برای ایران روزهای زیبایی را به ارمغان نیاورد، بوی گل و سوسن و یاسمن اما خانه شهیدان بهمنی را آکند که مظلومانه صدای اعتراضشان را به گوش غاصبان قدرت رسانده و تنها به همین جرم، خون پاکشان ریخته شده بود. یادمان نمی رود که حضور فراگیر مردم در خیابان های شهر برای اعلام هم بستگی با مسلمانان ستم ستیز و حمایت از جنبش های ضداستبدادی منطقه که به درخواست رهبران جنبش سبز آقایان موسوی و کروبی انجام شد، چگونه خشم اقتدارگرایان را برانگیخت و علاوه بر برخوردهای خشن با مردم، منجر به حصر غیرقانونی این عزیزان و همسرانشان شد که متأسفانه تا امروز ادامه دارد.

ما جمعی از زنان اصلاح طلب، در سی و سومین فجر انقلاب اسلامی با ابراز انزجار از تبلیغات وارونه متضمن هتک حرمت پایه گذار آن و با داعیه بازگشت به آرمان های اولیه انقلاب و احیای روح عدالت طلبی و آزادی خواهی و جبران خطاها و اصلاح انحرافات این مسیر پرفراز و نشیب، اینک در سالگرد حصر غیرقانونی فجرآفرینان غیور و خدمتگزاران واقعی مردم، آقایان کروبی و موسوی که طی این یک سال نهایت ستم و بی انصافی و ناجوانمردی در حق خودشان و خانواده شریف و فرزندان عزیزشان اعمال شد، انتظار داریم هرمقام مسئولی که دستور این اقدام زشت و وقیحانه را داده حالا که بی اثر بودن این حصر بیهوده و نافرجام در وجود و گسترش اعتراضات مردم مسلمان کشورمان که نهی از منکر را برای خود وظیفه ای دینی دانسته و امر به معروف را تکلیف شرعی فرض کرده اند، و حتی غیرمسلمانانی که مطالبه حقوق انسانی و اجتماعی خود را از حاکم مسلمان خارج از دایره مسلمانی نمی دانند، بر همگان آشکار شده است، با دستور توقف آن در آستانه میلاد نبی رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و نیز آزادی همه زندانیان سیاسی مظلوم و بی گناه که سال ها حبس ناعادلانه برایشان موجد مخاطرات جدی بوده است، شیرینی دفع ظلم مستمر را به کام مسلمانان و همه مردم ستم ستیز و نجیب و شریف ایران بچشاند.

متأسفیم در حالی که این انتظار و درخواست فراگیر از نظام وجود دارد، اخیراً شنیدیم که تهدیدهایی نسبت به فرزندان مظلوم و ستم دیده نخست وزیر دوران جنگ، مهندس میرحسین موسوی و هنرمند نام آور دکتر زهرا رهنورد که فرزندان همه ما هستند، صورت گرفته است و ماموران امنیتی که پیش از این بارها دختران میرحسین موسوی را تهدیدهای کاری و جانی کرده بودند، این بار تماس گرفته و تهدید نموده اندکه آنها رابازداشت و به زندان یا مکانی منتقل خواهند کرد که هیچ کس از آن خبردارنشود. همچنین یکی از دختران میرحسین از ادامه فعالیت در دانشگاه بازداشته شد. این فشارهای غیرانسانی بر دختران ستم دیده و محروم از آغوش گرم والدین و حتی دیدار آنان در حالی در کشور اسلامی ما اعمال می شود که مدعیان انتخابات آزاد در مجامع بین المللی از آزادی رقبای انتخاباتی خود و آزادی بیان در کشورمان سخن می گویند و بی عدالتی در سراسر جهان را محکوم می کنند.

ما جمعی از زنان اصلاح طلب در آستانه میلاد مبشّر سعادت برای بندگان راست گو و راست کردار خدا، با شکایت به محضر آن بزرگوار از کسانی که دین محمد(ص) را ملعبه و دستاویزی برای اعتلای جایگاه مادی خود قرار داده اند، و با شِکوه از همه پلیدی هایی که به نام اسلام و تعالیم دین مبین می شود، از خدای مظلومان می خواهیم که دل های دردمند ما را در زمان غیبت شفا مرحمت نماید و گره از کار ما بگشاید و به نام بلند نبی رحمتش دل های بیمار ستم کاران مدعی مسلمانی را نیز شفا دهد. باشد که بارقه اصلاح و بازگشت از انحرافات در این سرزمین پاکان بار دیگر بدرخشد و امید به روزهای نیکو برای همه امیدواران و منتظرانواقعی محقق شود.

ألم تر كيف فعل ربك بعادإرم ذات العمادالتي لم يخلق مثلها في البلادوثمود الذين جابوا الصخر بالوادوفرعون ذي الأوتادالذين طغوا في البلاد

صدق الله العلی العظیم

جمعی از زنان اصلاح طلب
بیست و یکم بهمن 1390

Ingen kommentarer: