fredag den 24. februar 2012

حامیان جنبش سبز ۱۱ اسفند در اماکن عمومی تجمع کنند و ۱۲ اسفند در خانه بمانند

 

دعوت شورای هماهنگی راه سبز امید:
1390/12/4
شورای هماهنگی راه سبز امید از مردم خواسته است در روز پنجشنبه ۱۱ اسفنددر اماکن عمومی «حضوری پرشور» داشته باشند و روز ۱۲ اسفند و همزمان با انتخابات مجلس در خانه بمانند و انتخابات را تحریم کنند.
شورای هماهنگی راه سبز امید با صدور بیانیه‌ای از مردم خواسته است در روز پنجشنبه ۱۱ اسفنددر اماکن عمومی «حضوری پرشور» داشته باشند و روز ۱۲ اسفند و همزمان با انتخابات مجلس در خانه بمانند و انتخابات را تحریم کنند.
در این بیانیه آمده است: امروز کسانی مردم را به شرکت در انتخابات می کنند که ذره ای برای رأی مردم ارزش قائل نیستند و در پی آنند تا در اولین فرصت، بقایای نشانه های جمهوریت و مردم سالاری را نیز بزدایند و با خاطری آسوده، انتصابی شدن همه مناصب را اعلام کنند.
این بیانیه می‌افزاید: خلاقیت و پیگیری و حضور فعال کوشندگان آزادی‌خواه و دموکراسی‌طلب سبز در روزهای مانده تا ۱۲ اسفند، افزون بر آگاهی بخشی در مورد انتخابات دروغین آتی، و تبیین مواضع حق‌طلبانه و مشروع جنبش سبز، موجب گسترش و تداوم و تعمیق این جنبش اعتراضی و مدنی خواهد شد.
بر اساس این بیانیه «ابتکار و همفکری یاران جنبش سبز در شبکه‌های اجتماعی حقیقی و مجازی، همراه با امید، پایداری، شجاعت مدنی و پیگیری مستدام مطالبات قانونی و خواست‌های انسانی ، مددرسان تغییر سازنده در اوضاع نابسامان قعلی و خروج کشور از وضع بحرانی کنونی خواهد بود.»
شورای هماهنگی راه سبز امید خطاب به «همراهان جنبش سبز» خاطر نشان کرده که «مبارزه مدنی، به شکل های مختلف صورت می گیرد. گاه به خیابان می آییم و بدون توسل به خشونت، حضور اعتراض آمیزمان را نشان می دهیم، و گاه در خانه می مانیم و نارضایتی مان را با نیامدن به پای صندوق های رأی به رخ می کشیم. به همراهان خود و مردم یادآوری کنید که امروزه قدرت واقعی در دست آنهاست و غیرقابل پیش بینی بودن کنش های اجتماعی آنها، خواب راحت از اقتدارگرایان سرکوبگر ربوده است.»
در پایان این بیانیه آمده است: « از همگان دعوت می کنیم با برنامه ریزی قبلی، در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند، بیرون از خانه با حضور گسترده و پر شور در اماکن عمومی(مراکز خرید ، میادین ، پارک ها و…) به‌ویژه در فاصله ۴ تا ۶ بعد از ظهر، برای آگاهی دادن به دوستان در مورد انتخابات نمایشی، و در روز ۱۲ اسفند به نشانه همبستگی با رهبران زندانی جنبش سبز، یک روز را همراه خانواده در حبس خانگی بمانند و این بار اعتراض خود را اینگونه به نمایش بگذارند. راه سبز امید تا آخر سبز می ماند و امیدش را برای بهروزی مردم این سرزمین از دست نمی دهد.»

Ingen kommentarer: