tirsdag den 5. juni 2012

شانزده میلیون ایرانی دارای پرونده کیفری هستند

شانزده میلیون ایرانی دارای پرونده کیفری هستند
نماینده مردم قائم شهر، سواد کوه و جویباردر مجلس نهم با تاکید بر ۸ میلیون پرونده کیفری، که حدود ۷۰ میلیون هموطن را به طور مستقیم یا غیر مستقیم درگیر کرده است، گفت: شایسته است برای کاهش میزان پرونده‌های قضایی و کیفری راهکاری مناسب پیدا کرد چرا که حجم بالای پرونده های کیفری، اثرات منفی روانی بر جامعه خواهد داشت.
سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه ۱۶ میلیون ایرانی دارای پرونده کیفری هستند بیان داشت: از میان ۸ میلیون پرونده کیفری که دارای دو طرف شکایت است، ۱۶ میلیون ایرانی درگیرپرونده‌های کیفری هستند که اگربرای هر یک از آنها یک خانواده سه نفری را در نظر بگیریم، ۷۰ میلیون ایرانی به طور مستقیم یا غیر مستقیم درگیر پرونده‌های کیفری هستند که این امر، بر سلامت روانی جامعه اثرات منفی دارد.
منتخب مردم قائم شهر، سواد کوه و جویباردر مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای کاهش جرائم باید راهکاری مناسب پیدا کرد، افزود: باید سطح عمومی اطلاعات و دانش حقوقی افراد را بالا برده و تعداد پرسنل وزارت دادگستری را افزایش داد
سخنرانی خمینی : دلخوش به این مقدار نباشید که فقط مسکن می‌سازیم، آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم. دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت میدیم. شما را به مقام انسانیت میرسانیم. اینها شما را منحط کردند. اینقدر دنیا را پیش شما جلوه دادند که خیال کردید همه چیز این است. ما هم دنیا را می‌آباد می‌کنیم و هم آخرت را. یکی از اموری که باید بشد همین معناست که خواهد شد
آنها داشتند که برای ما سرنوشت معین کنند هر کسی سرنوشتش با خودش است، مگر پدرهای ما ولی ما هستند؟ مگر آن اشخاصی که در صد سال پیش از این، هشتاد سال پیش از این بودند، می‌توانند سرنوشت یک ملتی را که بعدها وجود پیدا کنند، آنها تعیین بکنند؟  

Ingen kommentarer: