torsdag den 21. juni 2012

برای شفای این اشخاص دعا کنید

به گزارش ایسنا نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر اثر گرفتگی عروق در بیمارستان شهید مدنی تبریز بستری شد .

مهربانان: از آنجایی که من فکر کردم حال ایشان وخیم می باشد و در صورت رحلت ایشان دست رسی به سخنان گهربار او هم مشکل خواهد شد و حتما از همه جا پاک می شود و بجای ان مجموعه اشعار عرفانی و عاشقانه ایشان با وصف جنگهای وی با شرق و غرب وشاید هم مبارزات ایشان با رمبو و سوپر من و.. همه گیر شود . چند نمونه از افاضات ایشان را تقدیم حضورتان می کنم برای شفای این اشخاص دعا کنید
حجت الاسلام حسني به عنوان يکي از مشاهير و مفاخر کشور ثبت ملي مي‌شود.
امام جمعه اروميه
ملا حسني در حالي كه پاچه ي شلوار خود را تا بالاي زانو كشيده و پاي لخت و عريان خود را به جماعت حاضر نشان مي داد اظهار داشت : طي سفري كه اخيراً به قم داشتم شاهد بودم كه در شهر قم نيز آزادي رسوخ كرده و سه تن از دختران در حالي كه آستين شلوارشان از پاهايشان قهر كرده و شلوارك پوشيده بودند همانند پاي لخت من كه مي بينيد مي گفتند آزادي آزادي آزادي ؛ من ابتدا فكر كردم كه نكند باران مي بارد كه اينها چنين كرده اند لذا من نيز مانند آنها آستين شلوارم را تا زانو بالا كشيدم ولي وقتي شيشه هاي عينكم را با دستمال پاك نمودم ديدم كه آقا باران نمي بارد بلكه آزادي مي بارد
دريافت نشان شجاعت از رئيس جمهور، بيانگر پنج دهه ايستادگي و ايثارگري‌هاي حجت‌الاسلام حسني

Ingen kommentarer: