lørdag den 10. marts 2012

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است

وزیر نیرو از آغاز صادرات برق جمهوری اسلامی ایران به کشورهای سوریه و لبنان از طریق کشور عراق از اردیبهشت ماه سال ۹۱ خبر داد.
این سیاست بی در و پیکر ایران هر روز بی درمان تر میشوددر حالی که همه دنیااز فشار به دیکتاتور سوریه صحبت می کند و برقی که هرسال در تابستان با مردم قایم موشک بازی می کند و سالی نیست که مردم از مشکل برق در رنج و عذاب نباشند ولی
چهمیشود کرد دل حاکمان ایران جای دیگر در گرو می باشد فقط مانده نان سنگک سفره مردم را به قاتلان دیروز
جوانان ایران و قاتلان مردم سوریه بدهند ما که نفهمیدیم در کاسه مردم ایران دیگر چی باقی مانده قروض جنگ و پول خرانی های ناشی از جنگ توی سرشان بخورد پول برقی را که خریده اند هم که نمیدهند چی باید گفت

به گزارش ایلنا مجید نامجو گفت: در فاز نخست، ۵۰ مگاوات برق از طریق عراق در اختیار سوریه و لبنان قرار خواهد گرفت که برنامه صادرات برق به سه کشور یادشده از این میزان بسیار فراتر است.
وزیر نیرو همچنین از برنامه ایران برای افزایش صادرت برق به عراق خبر داد.این درحالیست که وی پیش از این از طلب ۵۰۰ میلیون دلاری ایران از عراق بابت صادرات برق به این کشور خبر داده بود.
نامجو گفته بود: درحال حاضر بدهی‌های عراق به ایران پرداخت می‌شود، اما سرعت این پرداخت‌ها کافی نیست و این درحالی است که میزان فروش ماهیانه برق ایران به عراق بین ۵۰ تا میلیون دلار است.

Ingen kommentarer: