fredag den 2. marts 2012

رای سازماندهی شده ساندیس خور ها

رای سازماندهی شده ساندیس خور ها article picture
خبرگزاری فارس گزارشی تصویری از رای‌گیری سازماندهی شده در یکی از شعب اخذ رای با حضور نیرو‌های بسیجی٬ حزب‌اللهی و ارزشی در مقابل دوربین صدا و سیما منتشر کرد.
 مهر بانان : پیش  بینی  ما درست بود و دیروز وقتی نوشتیم تیم های ساندیس خورها فردا معرکه گردان صندوق ها خواهند بود اخباری موثق در دست بود البته حتما جوایزشان را هم دریافت می کنند


در این گزارش تصویری گروهی از نیرو‌های حزب‌اللهی دیده می‌شوند که در یکی از شعب اخذ رای با مشورت و همفکری یکدیگر٬ مشغول پر کردن برگه‌های رای هستند.



در این تصاویر همچنین دوربین صدا و سیما نیز دیده می‌شود که در حال تهیه گزارشی از حضور «پرشور» مردم در پای صندوق‌های رای است.



خبرگزاری فارس به همراه صدا و سیما از نخستین ساعات شروع رای‌گیری٬ تلاش‌های گسترده‌ای برای نشان دادن «استقبال مردم» از نهمین دوره انتخابات مجلس آغاز کرده است.



این خبرگزاری تاکنون با انتشار ده‌ها خبر ادعا کرده که «مردم ایران» از انتخابات ۱۲ اسفند «استقبال پرشوری» کرده‌اند٬ اما از انتشار تصاویر این شعب اخذ رای خودداری کرده است.



این رسانه وابسته به سپاه پاسداران و سایر رسانه‌های دولتی برخلاف سایر انتخابات‌های گذشته٬ گزارش‌های تصویری محدودی از این دوره از انتخابات منتشر کرده‌اند.

Ingen kommentarer: