onsdag den 7. marts 2012

به بهانه روز زن ۸ مارس آلبومی گویای همه چیز در باره مبارزات بانوان ایرانی

در گذر زمان ایران ما همواره مورد هجوم بیگانگان و آیین ناشناخته و نه مانوس آنان با فرهنگ ما بوده است
در این مبارزات فرهنگ غنی و کهن ایران همیار و سلاح اصلی مبارزه با این آیین ها میباشد.
در راه مبارزه با این ستم رفته بر نیمی از اجتماع ایران با خرد و تکیه بر فرهنگ ایران واقعی روزی ما پیروز خواهیم شد

من زن ایرانیم
سرزمینم خاک افسونگر دل خاورمیانه
نام تو تاریخ تو مردان کویت جاودانه
من زن ایرانی ام ایرانی از جنس تن تو
هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو
من زن ایرانی ام همسایه و هم نسل شیرین
خواهر تهمینه و هم قصه ی پوران و پروین
من زن ایرانی ام اهل تمدن
زاده پارس مثل دریا می‌خروشم
من خلیج‌ام تا ابد فارس
من زن ایرانی ام یک چشمه شرم ناب دارم
قد صدها سد سیوند پشت چشمم آب دارم
من زن ایرانیم می سازمت با خشت جانم
میزنم تا سقف تو صدها ستون با استخوانم
من زن ایرانی ام ایرانی از جنس تن تو
هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو

هیلا صدیقی

















زن درایران ، پیش از این گوئی که ایرانی نبود پیشه اش ،جز تیره روزی و پریشانی نبود
از برای زن به میـــدان فــــراخ زندگـــی سرنوشت و قسمتی ،جز تنگ میدانی نبود
میوه های دکة دانش فراوان بود،لیک بهرزن هرگز نصیبی زین فراوانــی نبود

Ingen kommentarer: