onsdag den 11. januar 2012

من شنیدم انقلاب فرزندان خود را میبلعد

انگولک

من شنیدم انقلاب فرزندان خود را میبلعد شاید نگاهی اجمالی به شرایطی که نق نق همه در آمده بود برای این انتخابات فرمایشی زیاد هم بدور از ذهن نباشد که ایشان نوش جان انقلاب شده باشد . فضای امنیتی در موقعیت کنونی بهترین هدیه به حکومت لرزان است و تجربه این چند سال نشان داده است که از این سناریوها بسیار استفاده شده است . ایشان هرکه باشد باز حتما صاحب فرزند و خانواده می بودند و من برای آنان متاسفم . ولی باید منتظر دنباله نمایش بود تادید این گمانه زنی درست است یانه خواندن توضیحات زیر از زبان یک بسیجی همکار ایشان کمی کمک میکند که بهتر ایشان را بشناسیم چون اسامی و القاب ایران با جاهای دیگر دنیا متفاوت است . استاد دانشگاه همیشه استاد دانشگاه نیست و دانشمند همیشه ان چیزی نیست که ما از این کلمه میشناسیم .
بذرپاش در گفت‌و گو با فارس:
شهید احمدی‌روشن دانشجوی شاخص بسیجی دانشگاه شریف ومعاون بازرگانی سايت نطنز بوده است عاشق رهبری بود
خبرگزاری فارس: مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: شهید مصطفی احمدی‌روشن از جمله دانشجویان شاخص بسیجی دانشگاه صنعتی شریف و عاشق ولایت و رهبری بود.
خبرگزاری فارس: شهید احمدی‌روشن دانشجوی شاخص بسیجی دانشگاه شریف و عاشق رهبری بود


مهرداد بذر‌پاش مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه شهید مصطفی احمدی‌روشن از جمله دانشجویان شاخص بسیجی دانشگاه صنعتی شریف و عاشق ولایت و رهبری بود گفت: شهید مصطفی احمدی‌روشن در زمان مسئولیت این جانب در بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی این دانشگاه بود.

وی با اشاره به اینکه شهید احمدی‌روشن نماد یک دانشجوی متعهد و متخصص بود و دو بال علم و ایمان داشت، خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف از این شهید خاطرات زیادی دارد و این خاطرات را فراموش نخواهد کرد.

بذرپاش تأکید کرد: دشمنان بدانند روند پیشرفت علمی کشور با این گونه اقدامات نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه دانشمندان عاشق ولایت همچون شهید احمدی‌روشن با ایمان و انگیزه‌ای صد‌چندان به این روند شتاب خواهند داد

Ingen kommentarer: