onsdag den 18. januar 2012

فداییان رهبر برای حمله به خانه عماد افروغ آماده می شوند

چاپفرستادن به ایمیل
alaeisadarسحام نیوز نوشت ، در پی اظهارات افروغ در مورد ضرورت نقد رهبری، برخی نیروهای خودسر برنامه ای مشابه برنامه روز چهلم حسین در مقابل منزل علایی را برای جمعه این هفته مقابل منزل دکتر افروغ تدارک دیده اند. بنا بر این گزارش، پس از آنکه در روزهای اخیر عده ای خودجوش! با حمله به منزل سردار حسین علایی، به شیوه ای عجیب به خانه این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس متعرض شده و بدترین شعارها و الفاظ را مقابل منزلش بر زبان آوردند.

به گزارش بازتاب، این گروه با بهانه دفاع از رهبری، صحبت های دکتر عماد الدین افروغ را در برنامه پارک ملت دستمایه قرار داده و با بهره برداری از بخش هایی و حذف قبل و بعد این گفته ها، تلاش کردند او را ضد رهبری و نظام جلوه دهند و پس از یک سری حملات مجازی، تدارک حمله به خانه اش تحت عنوان تجمع اعتراضی مقابل منزلش را ببینند.
آنها از دو شب قبل با انتشار برخی پیامک ها از سوی یک نشریه خاص ادعای دروغ “توهین افروغ به رهبری” را مطرح و زمینه تحریک را فراهم کرده اند.
در همین خصوص دکتر افروغ نیز امروز ضمن انتشار متن کامل صحبت هایش در خبرگزاری ها، به تشریح مواضعش پس از ابهام آفرینی این اشخاص نسبت به دیدگاه هایش در خصوص نظام و رهبری پرداخت.
با این حال این گروه در حال تهیه دعوتنامه ای هستند تا دوستانشان را برای تجمع و سلب آسایش مقابل خانه دکتر افروغ در جمعه پیش رو دعوت کنند

Ingen kommentarer: