fredag den 13. januar 2012

ساخت آرامگاه در حریم ارگ ساسانی با دخالت سپاه دوباره آغاز شد


انگولک
در ایران دیگر زمین قحطی آمده حتما باید در ارگ ساسانی بسازند . اگر خودت هیچ نمی ارزی دیگران را هم خراب کن تا مثل تو شوند زهی خیال باطل.

ورق برگشت، حرم ساخته می شود
خبرگزاری فارس

انتشار این اخبار اما واکنش رسانه های نزدیک به سپاه را برانگیخت. خبرگزاری فارس در این باره نوشت: " اخیرا بعضی افراد که دارای سوء سابقه و پیشینه مخالفت با نظام و ولایت فقیه را در کارنامه سیاه خود دارند با شایعه‌ پراکنی در سایت‌های خبری، قصد ممانعت از احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار را دارند.
همزمان مجید اعتمادی، فرماندار انار در گفت‌وگو با فارس گفت: تمام اعضای شورای شهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان انار با علاقه زیاد پیگیر ساخت حرم مطهر این شهید هستند.
اعتمادی افزود: این شهید به عنوان یک میراث والای معنوی در کنار ارگ باستانی این شهر که یک میراث فرهنگی است، دفن شده و ما حضور این شهید بزرگوار را در این شهر یک فرصت و افتخار می‌دانیم.
وی گفت: در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر و شهرداری انار مقرر شد، آن‌ها نیز در کار ساخت حرم مطهر این شهید بزرگوار همکاری داشته باشند و شهرداری با حفظ الزامات میراث فرهنگی، موظف به ساخت آن شود.
اعتمادی بیان داشت: به زودی کار احداث حرم مطهر شهید گمنام در شهر انار آغاز می‌شود.
خبرگزاری فارس نیز پس از انتشار سخنان فرماندار نوشت :اخیرا سایت‌های خبری بیگانه و کسانی که از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیم دارند و با دفن شهدا در سطح شهر و دانشگاه مخالف هستند، این بار میراث فرهنگی را بهانه کرده و قصد دارند با نفوذ در میان بعضی مسئولان شهر انار از ساخت حرم مطهر شهید گمنام در حریم ارگ این شهر ممانعت کنند."
اما آنچه که در گزارش فارس بدان اشاره نشده این است که در جلسه مورد اشاره فرمانمدار انار، از طرف بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس، سرهنگ مهدی ابوالحسنی حاضر شده و اعضای شورای شهر انار را تحت فشار گذاشته است و از این طریق، مصوبه احداث این بنا در محدوده تاریخی ارگ ساسانی را گرفته است

Ingen kommentarer: