tirsdag den 3. januar 2012

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید

از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید
نگاهی اجمالی به سر تیتر خبر ها هر روز نشان از بیماری روز افزون جامعه دارد جامعه ای که قرار بود جامعه عدل الهی باشد واز تبعیض بدبختی فقر دیکتاتوری بگیر به بند ..... خبری نباشد کجا رفت .

چگونه آرمانهای قشنگ تبدیل به کابوس روزانه مردم گشت چرا خانواده ای را در ایران پیدا نمیکنم که طعم اعتیاد فقر زندان گرفتاری کلاهبرداری بزهکاری طلاق ..را در چند سال گذشته حس نکرده باشد .همه و همه بر خلاف بوق و کرنا های دولتی و حرف های بی شنونده واعظان بی عمل حکومتی نشان دادند که این از در گشاد ساز فوت کردن ها فقط برای پر کردن جیب گشاد دست اندر کاران حکومتی بوده و هست .

اگر آمار قتل دزدی و تجاوز به کودکان وپسران و دختران در جامعه ما سرسام آور بالا میرود فقط و فقط عامل اقتصادی ندارد بلکه عمیقا عامل سیاسی اجتماعی دارد .
 در خیابان کتک زدن مردم شاید مردم را بترساند ولی همزمان این مورد را قانونی میکند .
تجاوز در زندان حکومت شاید ترس در دل جوانان بی افکند ولی هم زمان کلید سبزی است برای افرادی که تا حالا فکرش را نمیکردند که میشود مرتکب این جرایم شد بدون اینکه کسی صدایش به جایی برسد .
بی خاصیت ها را به کار های بزرگ مملکتی گماردن شاید نان و نوایی داشته باشد ولی چنان راه را برای اختلاس کلان باز می کند که رکورد های هر روزه ان در ایران شکسته می شود.

پیران و فرتوت های قاری خوان را بر سرنوشت مردم سوار کردن نتیجه اش همین است که میلیون ها انسان زجر روزانه می کشند و راهی برای نجات نمی بینند

از بانکها گرفته تا ورزش تا دولت تا فیزیک اتمی روانشناسی جامعه اقتصاد سیاست .... همه در حوزه اظهار نظر روحانیونی قرار گرفت که مثل مغول های حکم شده بر سرزمین های تسخیر شده حیران مانده اند و دو راه بیشتر ندارند یا بمانند وبه ندانم کاریشان ادامه دهند تا یکی یکی نابود شوند و یا در جامعه مدرن مضمحل گردند و مردم و کشوری ورشکسته از خود بر جای بگذارند.

سالهاست که مردم ما از رسیدن به جامعه بی طبقه رویایی  خویش دست کشیده اند و به صد سال پیش خود راضی شده اند ولی حالاما پوست را رها کردهایم ولی این پوست است که ما را ول نمی کند .

اگر به این گفته ها باور ندارید خود نگاهی به سر خط خبر های روزانه بیفکنید تا ببینید در اینجا مملکت بزرگ ترین فرهنگ جهان چه می گذرد.

جوانی 25 ساله که در آبان ماه سالجاری با وارد کردن ضربات چاقو، زن جوان 17 ساله ای-دو مرد افغان را که بعد از تعرض به زنی معتاد او را به قتل رساندند، - راز شکنجه معتادان و تعرض به آنها در یک کمپ غیرمجاز پرده برداشت-پسر 19 ساله کرجی که مادر و خواهرش را به قتل رسانده بود، -آنان با تعجب دیدند که 2 مرد در حال ربودن همسایه شان هستند -دو مرد افغان زن جوانی را که در حال عبور از یک پل عابر پیاده بود با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار - فائزه رفسنجانی زندانی می شود - آقا زاده ای در اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی دستگیر شد . نماینده مجلس در اختلاس بزرگ دست دا شت ....  یک پیرمرد 82 ساله در شاهرود همسر 80 ساله اش را برای داشتن روابط نامشروع به طرز فجیعانه ای کشت .
 
انگولک ۳/۱/۲۰۱۲ 

Ingen kommentarer: