søndag den 8. januar 2012

مخاطب من کاندیداتور های مجلس می باشد

فاصله یک شغل شرافتمندانه و خیانت به مردم فاصله بسیار کوتاهی میباشد

مخاطب من کاندیداتور های مجلس می باشد کسانی که مثل بقیه مردم کشته شدن شکنجه شدن بی خانمان شدن و مورد ضرب شتم قرار گرفتن در خیابان را فقط بخاطر کمی آزادی خواهی دیده اند و حالا به دنبال شغل نان و آب دار نمایندگی میباشند . 
  کمی فکر کنند .

آیا مردم می پذیرند که با همه این احوال کسانی باشند که با توهم خدمت به مردم دست به این کار بزنند،

ویا وسوسه پول قدرت به نان و نوا رسیدن به قیمت رقصیدن بر کشته ها شکنجه شده ها. مورد تجاوز قرار گرفته ها و دربه در شده ها توانسته است چشم بر همه این مسائل به پوشید و پا در این گرداب گذاشته اید .  
مردم دیده اند کسانی را که سالها سر مردم را گرم کردند تا به قدرت خود ادامه دهند حرف تحویل دادند و قدمی برنداشتند ویا آنهایی که برای حفاظت از مال و منال دزدیده شده از جیب مردم این آب و خاک حاضرند فرزند ان خود را در دهان گرگ  واگذارند و کناری ایستاده و تماشاگر باشند .
 
مردم دیده اند  کسانی را که با آرمابهای بزرگ وارد این نمایش شدند و با با تابلوی خیانت بر پیشانی به بازی خود پایان دادند
امروز هزاران جوان در بند ایران و هزاران مادر فرزند ازدست داده و فرزند یتیم شده چشم بر رفتار شما دارند قبل از ورود به این بازی کمی تامل کنید . مردم فراموش کار نیستند
چه کسی باور خواهد کرد که شما از قوانین این بازی خبر نداشتید و پا به صحنه نمایش گزاردید آیا کسی باور خواهد کرد که بدون حلقه بگوشی به محور قدت شما انتخاب شدید و یا بدون سر سپردگی به عاملان این گرفتاری ها شما در این پست جای بگیرید لطفا به شعور مردم احترام بگذارید و کمی باخود تفکر کنید مردم هرگز فراموش نمیکنند کسانی را که به آنان پشت میکنند این قانون استثنا ندارد 

مردم دیده اند

Ingen kommentarer: