torsdag den 12. januar 2012

سردار 'جوانی' :مكتب امام نقشه راه درانتخاب نمایندگان ولایی مجلس است

قزوین - مشاور عالی سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه، پیروی از مكتب امام و رهبری را بهترین نقشه راه در انتخاب نمایندگانی ولایی در مجلس برای پیشبرد آرمان های نظام دانست و گفت:عقلانیت،معنویت و عدالت سه بعد اصلی این مكتب است.





انگولک :
این انتخابات حکم دهن کجی به مردم را دارد ونه چیز دیگری .
این همان دم خروس است که از همه جای این انتخابات پیداست . سردار و غیر سردار صبح تا شب به مردم فرمان می دهند که ولایت مداری اصل این انتخابات است. و خدای نکرده فکر نکنید نمایندگان و آرای مردم اهمیت دارد . آب پاکی هم، که ریخته شده روی دست همه، که فتنه بوده اند و سران فتنه همان چند صد هزار نفری بودند که به خیابان آمدند و خنثی شدند. یعنی یا کشتیم و یا زندان انداختیم ، از بالای پشت بام با تیر زدیم، شبانه دستگیر کردیم ، و حالا که صدایی بلند نیست هر بد و بیراهی به آنها می گوییم .
شما هم نمایندگان سربه ذیر ما لطفا کمی ادای رقابت و اینجور چیز ها را در بیاورید . و به هم بپرید تا این نمایش تکمیل شود ،
سپاه و بسیج هم همه را ولایت مدار انتخاب می کند آنوقت ما یک کشور گل بلبی با یک حزب و مجلس عالی خواهیم داشت.
1390/10/22 - 09:01
به گزارش ایرنا، سردار دكتر 'یدالله جوانی' روز پنجشنبه در سومین نشست سیاسی فرهنگی بسیج جامعه پزشكی قزوین با عنوان 'این عمار' قانون مداری، وحدت گرایی، استكبار ستیزی، حمایت از محرومان، ولایت پذیری، تعهد به مردم و مبارزه با فساد و تبعیض را از جمله شاخص های این سه بعد ازمكتب امام خمینی برشمرد و افزود: مجلس ولایی بعنوان مجلسی پیش برنده انقلاب اسلامی باید داعیه دار نمایندگی مردم باشد كه لازمه آن مشاركت حداكثری مردم در انتخابات است.
وی با اشاره به اینكه در طول تاریخ همواره جبهه باطل با برخورداری از تشكیلات و سازماندهی بالا قدرتمندتر از جبهه حق بوده است،ادامه داد: ایجاد جبهه قدرتمند حق طلبان برای اولین بار یكی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بعنوان شاهكار حضرت امام   بود.
سردار جوانی اضافه كرد:ایستادگی ملت ایران روز بروز بر عظمت این جبهه در حوزه های گوناگون به رغم تمام تهدیدات نظیر فشارهای اقتصادی،ترور دانشمندان،تهدیدات نظامی و جنگ نرم افزوده و اقتدار نظام باطل را به چالش كشیده است.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه حركت های رو به جلوی جمهوری اسلامی ایران را موجب واهمه دشمنان غربی دانست و افزود: اكنون دشمن پس از شكست تمام توطئه های خود برای منحرف كردن مسیر پیشرفت ایران در پی ایجاد چالش بین هیات حاكمه ایران است.
وی با بیان اینكه انتخابات یكی از صحنه های جدال بین ایران و دشمنان غربی است، اظهار داشت: راهبرد دشمن در انتخابات آینده ایران،تلاش در ایجاد مشاركت حداقلی در فضایی ملتهب برای روی كارآوردن افرادی غیركارآمد و چالش گر نظام است از این رو جمهوری اسلامی ایران باید با برگزاری انتخاباتی رقابتی در فضایی آرام و روی كارآوردن نمایندگانی در طراز جمهوری اسلامی، این تلاش دشمن را خنثی كند.
مشاور عالی سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به رد صلاحیت برخی از نامزدهای انتخاباتی و با تاكید بر اینكه در مملكتی كه مجلس در راس تمام امور ان است هر كسی صلاحیت ورود به ان را ندارد، اظهار داشت:
رد صلاحیت بسیاری از كاندیدهای انتخابات بدلیل وجود مدارك و پرونده هایی است كه صلاحیت آنها را زیر سوال می برد.
جوانی گقت :
 روند قدرت یابی و پیروزیهای پی در پی ایران در حوزه های مختلف،حركت پرشتاب بیداری اسلامی در منطقه و سقوط رژیم های دیكتاتور،چالش در نظام سرمایه داری و ظهور جنبش مردمی وال استریت با شعار ما 99درصد هستیم ، همگی نشات گرفته از درایت و تیزبینی امام گونه مقام معظم رهبری است.
مشاور عالی سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح كرد :امروز عزت ملت ایران در گرو نهراسیدن از عربده های آمریكاست.
وی خاطر نشان ساخت:حضور حداكثری مردم در انتخابات مجلس نهم بعنوان حق و تكلیفی دینی و سیاسی و روی كارآوردن نمایندگانی متعهد برای ایجاد مجلس ولایی كه در مقابل تمام تهدیدات هوشیار ،توانمند و ایستاده باشد، باعث خنثی شدن تمام

Ingen kommentarer: