fredag den 6. januar 2012

تعداد شرکت کننده و انتخاب شده گان همه در جیب فرمانده سپاه پاسداران موجود است

انگولک :
در پیش بینی داهیانه امام جمعه موقت تهران چند نکته جالب وجود دارد

۱: بعد از چند بار به صحنه آوردن این نمایش تکراری همه خرفت های عالم هم پایان این نمایش نامه را از قبل میدانند

۲: تحریم انتخابات احتیاج به دشمنان انقلاب و غیرو ندارد مردمی را که شما در خیابان و کوچه و بازار کتک زدید و شبانه به زندان بردید و از بالای پشت بان با تیر کشتید ... همه در مقابل چشم آنها انجام شد

۳ : اعتراض به نتیجه انتخابات این یکی را ایشان از بچه زبل ها یاد گرفته که هم کتک میزنند هم سر و صدا راه میاندازند مرد م کجایید که بچه مردم را کشتند

البته این زرنگ روزگار با گفتن (   انتخابات در ایران به دلیل مسلمان بودن مردم و اعتقاد به ولایت فقیه با همه جا متفاوت است  ...) تکلیف کاندیداها را هم از اول مشخص میکند که این بازی قوانین خودش را دارد و فکر نکنی این با بقیه کار های این حکومت فرق دارتد از بالا تعدای مشخص می شوند و شما هم مثل بچه آدم اجباری به پی صندوق ها میروی اگر شد چند بار میروی و تخمه و ساندیس هم میگیری و توی صف همه روز می ایستی و هر وقت دوربین صدا و سیما آمد از سر صف حرفهای همیشگی را بلند بلند داد میزنی آفرین بچه خوب .

در کشور های دیکتاتوری همه چیز آسان تر است مثلا انتخابات حتی لازم نیست صبر کنی و نتیجه ان را ببینی از همین حالا قبل از انتخابات نتیجه ان را مشخص کرده اند.

تعداد شرکت کننده و انتخاب شده گان همه در جیب فرمانده سپاه پاسداران موجود است
امام جمعه موقت تهران، انتخابات آینده را صحنه آزمایش مردم توصیف کرد و گفت که هوشیاری مردم در انتخابات پیش روی مجلس نهم می‌تواند در برابر توطئه‌های دشمنان کارساز باشد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه نماز جمعه این هفته تهران به موضوع انتخابات مجلس و اهمیت آن پرداخت. آیت الله جنتی خطیب نماز جمعه تهران هم پیش از این در خطبه های نماز جمعه به موضوع انتخابات اشاره و از جریانهایی سخن گفته بود که با ریخت و پاش می خواهند کرسی های مجلس را کسب کنند. اما حجت الاسلام صدیقی در سخنان خود ترجیح داد از متفاوت بودن انتخابات در ایران سخن بگوید و تاکید کند که «حضور مردم در صحنه انتخابات پیش رو نشان دهنده هوشیاری مردم پس از جریانات فتنه است،»
وی گفت: همان بصیرتی که سفره فتنه را جمع کرد و ریشه فتنه را خشکاند در انتخابات آینده هم به شهدا ادای دین خواهد کرد و با امام و رهبری بیعت می‌بندد و اعلام می‌کند که ما سرنوشتمان را خودمان رقم می‌زنیم، همانگونه که پیش از این نوع حکومتمان را هم خودمان تعیین کردیم.
دیگر اظهارات وی به نقل از ایسنا به شرح زیر است:
* انتخابات در ایران به دلیل مسلمان بودن مردم و اعتقاد به ولایت فقیه با همه جا متفاوت است.
* توجه به چند نکته در انتخابات پیش رو حایز اهمیت است، دشمن در قدم اول سعی می‌کند با تحریم انتخابات، مایوس کردن مردم و بزرگ کردن نقطه ضعف‌ها مردم را خسته کند و بگوید که کار تمام است. مطمئنا آنها بارها این قدم را آزموده‌اند و دیده‌اند مردم ایران هوشیارتر از این هستند. آنها در قدم دوم سعی می‌کنند موضوع انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و با ایجاد اختلاف و چند دستگی سعی می‌کنند مردم حضور لازم را نداشته باشند، به حمد‌اله تا امروز تیر دشمن به خطا رفته و یا به سمت خودشان برگشته است و مردم ما هر روز بیش از پیش برای حفظ کیان انقلاب در صحنه حضور داشته‌اند.
* قدم سوم دشمنان طرح مساله تقلب در انتخابات است. آنها پیشاپیش این ذهنیت را مطرح می‌کنند. این موضوع از بزرگترین خیانت‌های فتنه گران بود. آنها علاوه بر قانون گریزی، بدعت‌های ناروایی گذاشتند و پیش از شمارش آرا گفتند که اگر ما رای نیاوریم، یعنی تقلب شده‌ است. آنها با خود می‌گویند که در انتخابات پیش با این کار عده‌ای به خیابان آمدند ، بنابراین می‌شود باز از این شیوه استفاده کرد.

Ingen kommentarer: