mandag den 2. januar 2012

با سیاست های داهیانه خود دلار ۶ تومان را ۲۷ به ۱۷۰۰ تومان رساندند و حالا تازه اول کار است باش و ببین به چه روزگاری دچار شویم .

ا
























انگولک :
اگر در هیچ زمینه ای پیشرفت ما را دولت محسوس نکرده است لاا قل با سیاست های داهیانه خود دلار را ۶ تومان ۲۷ به ۱۷۰۰ تومان رساندند و حالا تازه اول کار است باش و ببین به چه روزگاری دچار شویم .


هر روز ۱۰ درصد ۲۰ در صد ..نرخ دلار بالا میرود و این به این معنی می باشد که دسترنج شما به همان نسبت افت می کند شاید شما به یارانه دولت دلخوش باشید ولی اگر ان را به دلار امروز تبدیل کنید می بینید که چه کلاه گشادی به سرتان رفته است ،


شاید اعداد بزرگ و دهن پر کن باشند ولی یک روزی دوستی برای من گفت که خانه پدرش در بغداد ۸ میلیون دلار می ارزد و درست دو سال بعد صدام در سوراخ موش بود و او برایم تعریف کرد که پدرش در چادری در اردن به دنبال مکانی برای اقامت خود و خانوادش تلاش می کند .


کسی که همه چیز دیگران را به حراج می گذارد تا به بقای خود در قدرت ادامه بخشد فقط یک سرنوشت در انتظارش می باشد و ان همان فرو رفتن در منجلابی است که او خود برای دیگران ساخته است


صعود نا گهانی دلار فقط زنگ خطری می باشد که شروع یک راه بی برگشت را نشان میدهد راهی که همه میدانند ولی سکوت میکنند شما چی ؟!

Ingen kommentarer: